Synes svarene man får fra KK varierer fra person til person, veldig vanskelig å forholde seg til. Ringte for noen uker siden for å høre om pappaen kunne være med på en UL og fikk beskjed om nei. Kom til timen og sa at det var dumt han ikke fikk med, og da sa legen at han fint kunne vært med
veldig irriterende, da satt jo han hjemme uten bil og kunne naturligvis ikke delta.
I forrige uke ringte jeg igjen og hørte om pappaen fikk med, fikk beskjed om at de ikke visste?! Og deretter beskjed om å spørre legen jeg skulle til... tok i alle fall med pappaen den gangen, så når legen sa det var greit fikk han komme inn og bli med på UL.
Har ny time neste uke og tenker at jeg tar med pappaen uansett, så får de heller nekte han inngang for jeg orker ikke flere telefonsamtaler uten fornuftige svar
Liker ikke at det er så uforutsigbart. Jeg skjønner jo at de gjør det de kan for å forhindre smittespredning og verne om de pasientene de har, men skulle ønske de hadde klarere retningslinjer for hva de tillater og ikke og i alle fall fikk informert personalet sitt slik at alle kunne gi samme svar.