Ellemelle92
Forelsket i forumet
Har ikke tenkt så veldig mye på hvordan det blir når jeg skal føde annet enn at jeg har vært bekymret for å måtte føde alene dersom samboer feks er syk eller noe. Men sist jeg var med jordmor så sa hun at samboer får være med fra aktiv fødsel, noe som vel er 3-4 cm?? Og jeg har tenkt at det går vel fint for sist jeg fødte så kom jeg på sykehuset og hadde allerede 3-4 cm.
Men forsto det sånn at jeg må gå inn alene først. Sist klarte jeg ikke å gå selv pga kraftige rier. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg inn selv, og med fødebag. Hva tenker dere om det? Får en hjelp om en ikke klarer å gå opp selv? Og skal jeg droppe fødebaggen og vente til samboer får komme inn med den?
Men forsto det sånn at jeg må gå inn alene først. Sist klarte jeg ikke å gå selv pga kraftige rier. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg inn selv, og med fødebag. Hva tenker dere om det? Får en hjelp om en ikke klarer å gå opp selv? Og skal jeg droppe fødebaggen og vente til samboer får komme inn med den?
Samboer måtte vente nede selvom. Hadde 2 rier i heisen på vei opp til 5. Etg, når jeg kom ut der og jeg møtte de på føden sa de med en gang at jeg skulle ringe samboer for han måtte bare komme. Rart hu nede ikke kunne ta den avgjørelsen
Var på St.Olavs. Du trenger ikke nødvendigvis fødebagen når du føder. Men ta med papirene dine!
men det er vel bare slik det er nå..