Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Hvor langt er du på vei?Action tråd trenger vi...
I går syns jeg magen hadde sunket og kjente mye kynnere...var litt sånn hmmmmm strater det i dag montro
Er 35 uker i dag.. og har en følelse at det ikke kommer til å bli ett så langt svangerskap som jeg tidligere har brukt å ha.. Så blir spennendeSpennende! Hvor langt er du på vei?
Spennende! Ikke glem å oppdatere oss underveisEr 35 uker i dag.. og har en følelse at det ikke kommer til å bli ett så langt svangerskap som jeg tidligere har brukt å ha.. Så blir spennende![]()

Oida det var litt tidlig. Men den kan jo gå flere uker før fødsel og til og med dannes på nytt. Men for meg har det vært begynnelsen på fødsel (med to terminbabyer)Her har det vært litt stille. Håper denne tråden blir mer brukt nå framover når ting begynner å skje
Slimproppen min har begynt å gå i dag, kommer bare mer og mer etter hver do besøk.
Spennendeeeee, selv om det kan ta flere uker til noe skjer. Noe jeg innerst inne håper er bare 33+2 i dag![]()
Sååå spennendeVært litt action hos meg. Forrige dag begynte jeg å få ondt i ryggen og det fortsatte igår. Ble usikker på om det var ryggondt pga at magen har blitt tyngre eller om det var murring/rier/modning? I hele går hadde jeg kynnere som tok godt og de kom oftere på kvelden. Ringte fødeavdeling, de ønsket at jeg kom på en sjekk. Jeg ble satt på CTG registrering, den viste at jeg hadde sammentrekninger. Legen var usikker på om det bare var kynnere el om det var rier. Ble også undersøkt vaginalt, livmorhalsen var forkortet, men det var ikke direkte modent. Legen ville ha meg der til observasjon, så jeg har overnattet på fødeavdelingen inatt. Har hatt noen sammentrekninger i natt, men det kunne komme av vaginal undersøkelsen igår kveld. Fikk reise hjem idag tidlig. Hvis kynnerne tar seg opp igjen, skulle jeg ta kontakt med fødeavdelingen igjenGodt å få komme hjem igjen, hadde ikke med noen ting for overnatting og var langt i fra forberedt på at det kunne bli framskyndet keisersnitt
![]()
Ja, må vel bare begynne å venne seg på at babyene kommer snartSååå spennendetenk att det er vår måned som står for tur
![]()
Det er jo SNARTJa, må vel bare begynne å venne seg på at babyene kommer snart3 uker og 5 dager igjen til min kommer, hvis han ikke finner på å komme før
![]()

Tiden kommer nok til å gå uhyre fort !!!
Oj! Så spennende!Her har det vært litt stille. Håper denne tråden blir mer brukt nå framover når ting begynner å skje
Slimproppen min har begynt å gå i dag, kommer bare mer og mer etter hver do besøk.
Spennendeeeee, selv om det kan ta flere uker til noe skjer. Noe jeg innerst inne håper er bare 33+2 i dag![]()
Så spennende! Hvor langt er du på vei igjen?Vært litt action hos meg. Forrige dag begynte jeg å få ondt i ryggen og det fortsatte igår. Ble usikker på om det var ryggondt pga at magen har blitt tyngre eller om det var murring/rier/modning? I hele går hadde jeg kynnere som tok godt og de kom oftere på kvelden. Ringte fødeavdeling, de ønsket at jeg kom på en sjekk. Jeg ble satt på CTG registrering, den viste at jeg hadde sammentrekninger. Legen var usikker på om det bare var kynnere el om det var rier. Ble også undersøkt vaginalt, livmorhalsen var forkortet, men det var ikke direkte modent. Legen ville ha meg der til observasjon, så jeg har overnattet på fødeavdelingen inatt. Har hatt noen sammentrekninger i natt, men det kunne komme av vaginal undersøkelsen igår kveld. Fikk reise hjem idag tidlig. Hvis kynnerne tar seg opp igjen, skulle jeg ta kontakt med fødeavdelingen igjenGodt å få komme hjem igjen, hadde ikke med noen ting for overnatting og var langt i fra forberedt på at det kunne bli framskyndet keisersnitt
![]()
Ja, veldig spennendeSå spennende! Hvor langt er du på vei igjen?