Fødetråd/actiontråd?

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Har vi en slik fødetråd evt en actiontråd? Skulle vi kanskje begynne og ordne det nå? Nærmer jo seg med stormskritt termin til noen her, kanskje noen allerede har født? Noen har rier?

Hvor da? :) Sikkert ikke så flink og lete ;)

Fødetråd - novembergull startet av håpefull85.
Står ved de første innleggene hos meg når jeg klikker inn i november:)

Men actiontråd har vi ikke, kjekt med en tråd hvor vi kan fortelle når vi mistenker at ting er på gang. Istedenfor å bare publisere når vi alleredehar fødet.

Vi har en fødetråd, men den er jo ikke til skravling:) Så en actiontråd trenger vi:thumright

Dobbel

Action tråd trenger vi...
I går syns jeg magen hadde sunket og kjente mye kynnere...var litt sånn hmmmmm strater det i dag montro

Her har det vært litt stille. Håper denne tråden blir mer brukt nå framover når ting begynner å skje:D

Slimproppen min har begynt å gå i dag, kommer bare mer og mer etter hver do besøk.

Spennendeeeee, selv om det kan ta flere uker til noe skjer. Noe jeg innerst inne håper er bare 33+2 i dag:shifty:
Oida det var litt tidlig. Men den kan jo gå flere uker før fødsel og til og med dannes på nytt. Men for meg har det vært begynnelsen på fødsel (med to terminbabyer)

Vært litt action hos meg. Forrige dag begynte jeg å få ondt i ryggen og det fortsatte igår. Ble usikker på om det var ryggondt pga at magen har blitt tyngre eller om det var murring/rier/modning? I hele går hadde jeg kynnere som tok godt og de kom oftere på kvelden. Ringte fødeavdeling, de ønsket at jeg kom på en sjekk. Jeg ble satt på CTG registrering, den viste at jeg hadde sammentrekninger. Legen var usikker på om det bare var kynnere el om det var rier. Ble også undersøkt vaginalt, livmorhalsen var forkortet, men det var ikke direkte modent. Legen ville ha meg der til observasjon, så jeg har overnattet på fødeavdelingen inatt. Har hatt noen sammentrekninger i natt, men det kunne komme av vaginal undersøkelsen igår kveld. Fikk reise hjem idag tidlig. Hvis kynnerne tar seg opp igjen, skulle jeg ta kontakt med fødeavdelingen igjen:) Godt å få komme hjem igjen, hadde ikke med noen ting for overnatting og var langt i fra forberedt på at det kunne bli framskyndet keisersnitt;)

Vært litt action hos meg. Forrige dag begynte jeg å få ondt i ryggen og det fortsatte igår. Ble usikker på om det var ryggondt pga at magen har blitt tyngre eller om det var murring/rier/modning? I hele går hadde jeg kynnere som tok godt og de kom oftere på kvelden. Ringte fødeavdeling, de ønsket at jeg kom på en sjekk. Jeg ble satt på CTG registrering, den viste at jeg hadde sammentrekninger. Legen var usikker på om det bare var kynnere el om det var rier. Ble også undersøkt vaginalt, livmorhalsen var forkortet, men det var ikke direkte modent. Legen ville ha meg der til observasjon, så jeg har overnattet på fødeavdelingen inatt. Har hatt noen sammentrekninger i natt, men det kunne komme av vaginal undersøkelsen igår kveld. Fikk reise hjem idag tidlig. Hvis kynnerne tar seg opp igjen, skulle jeg ta kontakt med fødeavdelingen igjen:) Godt å få komme hjem igjen, hadde ikke med noen ting for overnatting og var langt i fra forberedt på at det kunne bli framskyndet keisersnitt;)
Sååå spennende:D tenk att det er vår måned som står for tur:D

Ja, må vel bare begynne å venne seg på at babyene kommer snart :D 3 uker og 5 dager igjen til min kommer, hvis han ikke finner på å komme før:D:D
Det er jo SNART :eek::woot::hilarious: Tiden kommer nok til å gå uhyre fort !!!:) nå begynner det å bli skummelt her inne :hilarious:

Her har det vært litt stille. Håper denne tråden blir mer brukt nå framover når ting begynner å skje:D

Slimproppen min har begynt å gå i dag, kommer bare mer og mer etter hver do besøk.

Spennendeeeee, selv om det kan ta flere uker til noe skjer. Noe jeg innerst inne håper er bare 33+2 i dag:shifty:
Oj! Så spennende!

Så spennende! Hvor langt er du på vei igjen?

Back
Topp