Fødestuen

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg rakk det! :)

Har sittet klar i halvtime jeg :P

Faktisk sett heeele cupcake krigen også jeg.. Og halve av noe rart noe som gikk før det.. Våknet litt tidlig ama =P

Har sønnen hjemme fra bhg i dag, så blir litt disney junior her i stedet :) Får ta det igjen i morgen om han er i bedre form :)

Hu ene jordmora kunne jeg ha tenkt meg....ser ut som dem har det mye morro :)

Litt morsomt at man må være "flink" for å unngå Pitocin.. :P

og hun som vil ha barnet til å presse mot åpninga, bør ikke hun kanskje reise seg litt opp.. ? Eller er jeg helt på jordet?

Skulle nesten tro at det kanskje var bra å gå litt å være oppreist ja....høres da litt mer logisk ut?

Jeg forstår ikke helt det at alle kommer inn og legger seg med en gang, noen få får lov å sitte på ballen og da blir de glade? Hvorfor får man ikke bestemme selv? Det gjør vi vel i Norge? :P Jeg har ihvertfall fått det tipset fra ei venninne at jeg bør stå til jeg ikke klarer å stå mer :P

Syntes hele greia er merkelig jeg altså:)
Alle ligger jo på rygg fra første rie.
Og for ett mas om riestimulerende da:)

Hahaha - for en dust :P "I'm on staff here, do you have any rooms that are larger?" :P Hadde blitt FLAU!!! :P

Trodde han faren som er lege tulla når han sa at han ønsket ett større rom for han jobba der, men han mente det ! Frekt syns jeg

Blir litt irriterte på slike folk.

Ser jo for meg at det å ligge på rygg ikke er det lureste om riene begynner å bli sjeldnere? Eller?

Back
Topp