Fødestuen

It's a GIRL!!! YEEEEYYY!!!!

Hun var flink til å føde.. Det nye idolet mitt :P

Noen som har kontroll over hvordan vektene er ? Når de sier 6 , er det delt på to , altså baby på tre kg ?

Hahahahahaha, nå døde jeg litt på meg :P "Lindas hard work has payed off, and an exhausted Brooke can finally push the baby out" ??? :P Hva søren gjorde Linda?? Annet enn å si at hun skulle få mer tid så hun slapp keisersnitt? Jeg syns de er fryyyyktelig kjappe til å skjære ut de stakkars babyene :P

Dem har mer litt underelige rutiner der ja.

gikk glipp av det, satse på jeg rekker det i morgen :)

Men den ballen som dere snakker om, DEN Vil jeg prøve denne gangen :O)

Haha dere reagerer på samme ting som jeg, de sier og gjør mye rart. Og her tror jeg ikke de et så kjappe med keisersnitt.

gikk glipp av det, satse på jeg rekker det i morgen :)

Men den ballen som dere snakker om, DEN Vil jeg prøve denne gangen :O)
Lurer på om jeg må kjøpe meg en sånn ball sånn at jeg kan øve litt på å sitte på den :P Balanse er ikke mitt sterkeste talent for å si det mildt :P

Lurer på om jeg må kjøpe meg en sånn ball sånn at jeg kan øve litt på å sitte på den :p Balanse er ikke mitt sterkeste talent for å si det mildt :p

hehe, det ro jeg ikke kommer til åbli noe problem her. Beina treffer jo gulvet håper jge :P

Det er en helt annen kultur på fødsler enn i norge, jeg har bestemmt helt selv hvordan ting skulle gå... Med første lå jeg i en rammemadrass frem til vi skulle akjekke åpningen og ta vannet, da ble jeg satt oppi en slik fødeseng , men da skjedde det fort og jeg ble der til hun var født.

Med nr to sto jeg på knærne og støttet meg på ryggen og fødde slik, det vàr en drøm å stå slik i motsetning til å ligge..
Så skal definitivt styre ler selv denne gangen og:) jeg fikk ikke noen form for ledninger og slanger:p eneste på nr en så festet de noe på hode hennes for å høre hjertelyden...

Back
Topp