Fødested

Sykehuset innlandet, som består av 4 sykehus, usikker på hvilket jeg kommer til å velge, eller bli anbefalt.

Jeg skal også føde på et av de, men veldig usikker på hvilket enda. Hørt både positivt og negativt om de alle :bookworm:
 
Jeg skal også føde på et av de, men veldig usikker på hvilket enda. Hørt både positivt og negativt om de alle :bookworm:

Samme her! Har mye kortere kjøretid til det ene, men det er også det med dårligst rykte, så mulig jeg tar litt ekstra reisevei for tryggheten, men vet ikke enda :confused:
 
Kvinneklinikken Haukeland Universitetssykehus
 
Samme her! Har mye kortere kjøretid til det ene, men det er også det med dårligst rykte, så mulig jeg tar litt ekstra reisevei for tryggheten, men vet ikke enda :confused:

Det som er nærmest meg også, men vurderer faktisk 20 min lengere reisevei bare pga "sprekke-statestikken":facepalm:
 
Tror vi snakker om de samme sykehusene nå! Morsomt :happy: verden er liten! Eller babyverden i hvert fall!

Høres kanskje sånn ut! Har prøvd google meg til litt erfaringer mellom de ulike osv, men føler jeg liksom ikke blir så mye klokere.
 
Back
Topp