Fødested

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvor skal dere føde? Gøy å se om det er fler på samme sted ♥️
 
Last edited:
Når er din termin da? jeg har 10.mars. Var mange på føde/barsel sist, og mange i forrige termingruppa som fødte på St.Olavs, men ikke samtidig :p
Siden jeg ikke vet helt når EL var, trooor jeg 30mars mtp når jeg fikk positiv. Men skal på TUL så finner sikrere dato der :rolleyes: skal ha planlagt KS da, men vet ikke hvor mange uker før termin det blir :happy:

jeg har bare vært der en gang før, men da på nyfødt intensiv, så er ikke så kjent føde/barsel :smiley-ashamed008
 
Stord sykehus ftw! "Sogner" egentlig til Haukeland, men kjører glatt en time ekstra og med ferge for å føde på Stord hvis det lar seg gjøre. Gjorde det sist også :)
 
Blir vel i Kristiansand.
Gruer meg til barselsoppholdet allerede. Var grusomt å ligge der sist :smiley-angry017
 
Oslo. Tipper det blir på Ullevål sykehus.

Er ikke så bevandret i mulighetene så tidlig i graviditen, men leste at ABC bare har fødende under 38 år. Fyller 38 senere i år, så den muligheten har jeg ikke.
 
Er ikke sikker enda, da det har gått galt i uke 18 flere ganger nå så vet vi ikke hvordan det kommer til å gå denne gangen heller. Men får hvertfall ikke føde her jeg bor så regner med det blir Bodø/Tromsø, eventuelt st. Olavs
 
Back
Topp