Oii! Det er jo luksus!Bærum - der får alle aleinerom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii! Det er jo luksus!Bærum - der får alle aleinerom
Oii! Det er jo luksus!
Om du ikke havner på gangen daIkkje sant?? herlighet, sku ønske det var slik i Førde også. Men med min flaks havne eg nok på eit oppfylt fire rom igjen [emoji15]
Om du ikke havner på gangen da![]()
Jeg måtte dele rom etter førstemann og det var IKKE noe gøy! I tillegg fikk mannen bare besøke meg på rommet under besøkstid, og jeg syns det var ganske vanskelig og ville hele tiden hjem (men de ville helst ha meg der, siden jeg var førstegangsfødende). Ellers var jeg fornøyd med SiV, men denne gangen håper vi på hjemmefødsel.Virkelig? Må man dele rom med andre i Tønsberg [emoji849] Det høres jo ikke bra ut!
Jeg fødte der sist også, i «høysesong» og likevel syntes jeg stemningen var så rolig og fin. Flotte folk som jobber der. Alenetid med plass til at far kan overnatte fjør at jeg ikke vurderer å føde noe annet sted!Ikkje sant?? herlighet, sku ønske det var slik i Førde også. Men med min flaks havne eg nok på eit oppfylt fire rom igjen [emoji15]
Har du lyst til å si noe om erfaringene fra sist? Skal selv føde på ahus og synes det er fint å vite litt hvordan det er/kan væreAhusHar litt blanda følelser om det pga sist fødsel, men tenker jeg er mere på og «var» enn jeg var med første.