Fødested

Jeg skulle så gjerne ha født på Kongsvinger igjen [emoji173]️ hadde verdens beste opplevelse der sist! Men siden det blir tvillinger får jeg ikke føde der, så da valgte jeg og fikk riksen! Jeg nekter å føde på ahus! Så da kjører jeg heller litt seinere
 
St olavs
 
Jeg skulle så gjerne ha født på Kongsvinger igjen [emoji173]️ hadde verdens beste opplevelse der sist! Men siden det blir tvillinger får jeg ikke føde der, så da valgte jeg og fikk riksen! Jeg nekter å føde på ahus! Så da kjører jeg heller litt seinere

Jeg fødte på riksen sist, fødeavdelingen der er HELT fantastisk!!

Barsel er derimot et mareritt, men hvis du får tvillinger så får du sikkert familierom, og da blir det jo noe helt annet enn det flermannsrommet jeg lå på.

Jeg hadde uflaks med timingen. Fødte hele natten og ble trillet ned på barsel tidlig på morgenen. Da er det ikke så stas å ligge ytterst ved døren på dobbeltrom, da romvenninnen selvsagt ikke skulle sove da midt på dagen. Hun hadde hatt keisersnitt og hadde tydelig vondt, og babyen hennes gråt hele natten bare avløst av hennes jamring. Så da jeg dro hjem fra barsel hadde jeg sovet tilsammen 4 timer i løpet av 72 timer. Og det var ikke pga min egen baby som sov hele tiden.

Ba pleierene pent om hjelp, men fikk ingen avlastning. Riksen er jo full av premature og andre som har hatt komplikasjoner i svangerskapet. Så oss med "friske" babyer ble virkelig ikke prioritert.

Så denne gangen håper jeg å få reise hjem ganske raskt, da vi fikk en utrolig slitsom start på barseltiden sist. :)
 
Off :/ håper virkelig jeg får familierom. D fikk jeg med nr 1. Med nr 2 fikk jeg alenerom men pappaen fikk ikke sove der . Skikkelig irriterende . Var litt i sjokk, siden det plutselig ble haste keisersnitt den dagen , å jeg hadde veldig vondt og hadde en skikkelig dårlig opplevelse .
 
Hører egentlig til sykehuset i Vestfold, Tønsberg, men jeg lurer litt på om jeg har lyst å føde på ahus igjen... har så god erfaring derfra og likte spesielt sykehushotellet...
jeg har hørt at Tønsberg ikke har alenerom, og det blir ikke aktuelt...
 
Håper på Kristiansand [emoji5] Noen med erfaring der?
 
Blir forhåpentligvis, Storken på KK i Bergen her, da jeg hadde en fin opplevelse der med storebror! [emoji173]️
 
Hører egentlig til sykehuset i Vestfold, Tønsberg, men jeg lurer litt på om jeg har lyst å føde på ahus igjen... har så god erfaring derfra og likte spesielt sykehushotellet...
jeg har hørt at Tønsberg ikke har alenerom, og det blir ikke aktuelt...


Virkelig? Må man dele rom med andre i Tønsberg [emoji849] Det høres jo ikke bra ut!
 
Håper på Kristiansand [emoji5] Noen med erfaring der?
Sniker fra desember:)
Jeg fødte i Kristiansand i april 2016, og skal tilbake der i desember. Utrolig fornøyd med føden, ikke fullt så fornøyd med barsel. Jeg syns de maste så veldig. Om ikke det var helsepersonell som kom inn og forstyrret da vi sov, så var det vaskepersonell :p i tillegg fikk man ørten forskjellige råd fra ørten forskjellige personer ang amming og alt :) det var så godt da vi kom hjem til fred og ro i sitt eget! :D
 
Back
Topp