Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Telemark på meg også!
Ullevål eller Østfold, vi får se hva det blir til
A-hus her ogsåNærmest for meg er Ahus fødte sist der også er super fornøyd. Fødte for så vidt på en dag som var veldig hektisk vist, alle rommene var fylt til randen. Mange vikarer osv, men jeg hadde ikke noe å klage på
Når er din termin? Kristiansand her og. Termin 22/7-17Kristiansand sykehus
Jeg var veldig fornøyd med Kristiansand. Jeg har dessverre ikke termin før 22/7-17 så treffer deg nok ikke der.Kristiansand...veldig spent på hvordan det er der kontra Stavanger hvor jeg fødte sist. Var veldig fornøyd der. Har hørt både og om Kristiansand dessverre, og med termin i slutten av juni er det sikkert stappa fullt. Godt å ha gjort det ei gang før da, så føles det kanskje tryggere å dra hjem litt før også flere med termin rundt månedsskiftet juni/juli som skal føde i Kristiansand?
Har termin 3juli;så blir nok før deg[emoji5]men har bytta til flekkefjord sykehus;for ligger visst nærmere her me di nye veiene[emoji3]Når er din termin? Kristiansand her og. Termin 22/7-17