Jente 2017 baby 2022
Andre møte med forumet
Kristiansand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rundt 17.juli Blir nok fastsatt etter ul på torsdag.Katti har du termin?
16 juli. Så det va jo veldig likt tell å medRundt 17.juli Blir nok fastsatt etter ul på torsdag.
Du, da?
Idag fikk jeg bekreftet at de stenger sykehuset i sommer så da blir det Vesterål-baby på ossEr det bekreftet at det blir sommerstengt i år også? Ser vi har termin med bare et par dagers mellomrom, kan hende vi ses på Stokmarknes da [emoji5]
Da satser vi på terminbabyer! [emoji16]Idag fikk jeg bekreftet at de stenger sykehuset i sommer så da blir det Vesterål-baby på oss
Krysser fingrene for detDa satser vi på terminbabyer! [emoji16]
Har du fått de andre rundt termin? [emoji5]Krysser fingrene for det
Nr 1 kom 4 dager før,nr 2 kom 7 dager etter og nr 3 kom en dag etter så de har vært høvelig presise av segHar du fått de andre rundt termin? [emoji5]
16 juli. Så det va jo veldig likt tell å med
Det e d jo. Æ gikk 13 daga over sist så r innstilt på at æ går over denna gangen åsså.Har blitt flyttet til 22. juli nå Men fortsatt ikke umulig at vi treffes
Hehehe, jeg ble født noen dager etter termin, pleier å si at det er derfor jeg er så bedagelig anlagt [emoji23]Nr 1 kom 4 dager før,nr 2 kom 7 dager etter og nr 3 kom en dag etter så de har vært høvelig presise av seg
Nr 2 vil jeg tro nektet å komme ut i ren protest,å hun banet seg vei når hun førsten tok til fornuft å ville ut så jeg tror den dag idag at det var kun av ren irritasjon!;D hun er en skikkelig rakker
Haaaaha akkoratja;D er LIVSIKKER på att det har litt med personligheten å gjøre,i allfall i dette tillfelleHehehe, jeg ble født noen dager etter termin, pleier å si at det er derfor jeg er så bedagelig anlagt [emoji23]
Godt å kunne skylde på noe i allefall! [emoji38]Haaaaha akkoratja;D er LIVSIKKER på att det har litt med personligheten å gjøre,i allfall i dette tillfelle
Huff ja håper det blir før eller på termindato denne gang,ingen dager i hele eviheten er lenger enn dagene etter termin! helt pyton!Godt å kunne skylde på noe i allefall! [emoji38]
Fullmåne den 9. Søstra mi fikk sin første dagen før termin, og vi har ganske like svangerskap så langt. Satser på at fødselen blir lik [emoji16]Huff ja håper det blir før eller på termindato denne gang,ingen dager i hele eviheten er lenger enn dagene etter termin! helt pyton!
Den 9. allerede! da er det ikke noe å se frem til altså ja det er jo stor sjanse for at det er like fødsler i familien både jeg og min tvillingsøster har veldig raske fødsler så jeg har troen for at sånt kan være arveligFullmåne den 9. Søstra mi fikk sin første dagen før termin, og vi har ganske like svangerskap så langt. Satser på at fødselen blir lik [emoji16]
Håper virkelig at ungen holder seg inne til 12. i det minste, da kommer pappaen hjem [emoji28] Så heldige [emoji4] Blir du sendt til Vesterålen en stund før termin da?Den 9. allerede! da er det ikke noe å se frem til altså ja det er jo stor sjanse for at det er like fødsler i familien både jeg og min tvillingsøster har veldig raske fødsler så jeg har troen for at sånt kan være arvelig
Åååh,ja det er litt av enn risiko med fedre som reiser til å fra jobb han får fri 2 uker før termin da? Kommer han seg raskt hjem om det pluttselig skulle starte før?Håper virkelig at ungen holder seg inne til 12. i det minste, da kommer pappaen hjem [emoji28] Så heldige [emoji4] Blir du sendt til Vesterålen en stund før termin da?
Han har kun rett på inntil 2 uker lønna permisjon fra den dagen ungen blir født [emoji20] Men han skal ta en uke ulønna, som egentlig tilsvarer to uker pga friturordninga. Føder jeg før permisjonen hans begynner, ligger de i verste fall ute i nordsjøen på jobb. Da kommer han seg ingen vei [emoji13] Men hvis ligger de til kai kan han kaste seg på første og beste fly [emoji4] Veeeldig kjekt med familie i nærheten av sykehuset! [emoji16]Åååh,ja det er litt av enn risiko med fedre som reiser til å fra jobb han får fri 2 uker før termin da? Kommer han seg raskt hjem om det pluttselig skulle starte før?
Ja vi er veldig heldige i den forstand men det blir bare værre å værre å i det hele tatt nå frem til føden så jeg er blitt engstelig allerede for å ikke nå frem til føden denne gang vi ble anbefalt å dra en uke før termin og har heldigvis foreldrene til barnefar 8 minutter unna sykehuset på Stokmarknes