Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler BærumLurer litt på Bærum jeg![]()
Lurer litt på Bærum jeg![]()
Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg står mellom Bærum og Drammen. Hvorfor tenker dere Bærum kontra et sykehus med nyfødt intensiv? Er så usikker kun av den grunn. Skjer det noe, må barnet flyttes...Anbefaler Bærum![]()
Min erfaring fra Bærum er at de har barnelege tilstede hver dag og hvis de er i tvil flyttes de til Drammen, evt riksen. Jeg håper å få føde på Bærum igjen. Forrige gang fikk jeg ikke noe valg, og måtte føde på Riksen. Føde og barsel på Bærum er superdyktige;-)Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg står mellom Bærum og Drammen. Hvorfor tenker dere Bærum kontra et sykehus med nyfødt intensiv? Er så usikker kun av den grunn. Skjer det noe, må barnet flyttes...
Ja man blir flyttet hvis det skulle skje noe. Og vi måtte på kontroll på Drammen sykehus, men jeg liker best Bærum fordi det er mye mindre og hyggeligere. Også hadde de lystgass derNå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg står mellom Bærum og Drammen. Hvorfor tenker dere Bærum kontra et sykehus med nyfødt intensiv? Er så usikker kun av den grunn. Skjer det noe, må barnet flyttes...
Jeg bor i Oslo, men tenker Bærum på grunn av flere ting: Man får enkeltrom, og barnefar har mulighet til å overnatte. De tilbyr også lystgass og badekar, i tillegg til epidural. Det tar kun 15-20 minutter for vår del å kjøre dit, så tenker at avstanden i utgangspunktet ikke bør være noe problemNå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg står mellom Bærum og Drammen. Hvorfor tenker dere Bærum kontra et sykehus med nyfødt intensiv? Er så usikker kun av den grunn. Skjer det noe, må barnet flyttes...
Jeg hadde søkt på ABC hvis jeg var degVar hos lege i går og hun allerede spurte om fødeplass (er i uke 5+ 2) Jeg drømmer om å føde på badekar og tenkte derfor ABC klinikken på Ullevål. Fortalt dette til mannen som ikke var med hos legen og han syntes det er nesten litt dumt å ikke ha epidural, så da ble jeg ganske usikkert rett og slett men tenker jeg prøver meg på det![]()
Jeg hadde søkt på ABC hvis jeg var degIkke sikkert du får føde der, men det er visst helt fantastisk.
Ja der er det lurt å søke så tidlig som mulig har jeg hørtJa jeg skal gjør det! Legen sa at hun skulle kontakte Ullevål fordi hvis jeg skulle få plass der så skal også svangerskapskontrollene også være der. så jeg ble usikkert på om jeg må også søke? I så fall burde jeg gjør det allerede nå?
Det burde vel ikke være noe stort problem i oktober vel?St. Olavs. Håper på en rolig dag med mange ansatte på jobb og nok rom. Gruer meg ikke til fødsel, men håper sykepleierne/legene har god tid på jobb den dagen, at det ikke er en av de "stressa" kaotiske dagene på fødeavd.
Vært sletent siden jeg fikk førstemann i 2008 det, så var på tide det ble gjort no ja![]()
Det burde vel ikke være noe stort problem i oktober vel?fødte i april sist, da var det ganske travelt men merket ikke noe til det
samme har venner som har født på st Olavs midt i høysesong sagt. De er veldig flinke til å ikke la de fødende merke at det er travelt
![]()