Fødested

Kanskje vi havner på St Olavs samtidig hele gjengen. Og om ikke, så har vi da perfekt mulighet for å lage oss en egen barselgruppe :D
Hehe, kanskje det! Tror muligens barselgruppe er bedre, har aldri vært så asosial som de tre dagene på barselhotellet :) klarte kun tenke på babyen og på å spise og sove :) jeg møtte faktisk en barndomsvenn der sist som jeg vanligvis ville skravlet masse med, men akkurat da var det bare "hei, søt baby, prates" :)

Fødeloftet på SUS. Håper jeg får tilgang til et badekar. Jeg har veldig lyst å føde i vann

Blir vel Drammen her, selv om jeg har veldig lyst å føde på Kongsberg som jeg gjorde sist. Det var helt fantastisk. Men det mtp reisevei og at vi såvidt rakk det sist er vel Drammen et tryggere valg...Men har hørt så mye rart om barsel i Drammen...

Blir vel Drammen her, selv om jeg har veldig lyst å føde på Kongsberg som jeg gjorde sist. Det var helt fantastisk. Men det mtp reisevei og at vi såvidt rakk det sist er vel Drammen et tryggere valg...Men har hørt så mye rart om barsel i Drammen...
Er det samme jeg også har hørt... Har egentlig lyst på Bærum med grunnet intensiv så går vi for Drammen..

Er det samme jeg også har hørt... Har egentlig lyst på Bærum med grunnet intensiv så går vi for Drammen..

Har hørt at intensiven er kjempebra da, så det er noe :) ble sendt til Kongsberg pga plassmangel sist, men det var i juni. Kanskje ikke like stort press i oktober :P

Har hørt at intensiven er kjempebra da, så det er noe :) ble sendt til Kongsberg pga plassmangel sist, men det var i juni. Kanskje ikke like stort press i oktober :P
Håper det er litt bedte i oktober ja. Man håper jo ikke at man må på intensiven såklart, men hvis det skjer noe da kommer jeg til å angre veldig hvis vi er på Bærum:p

Lite alternativer her som eg bur, så det får bli Haukeland denne gangen og :)

Kalnes her :)

Håper å få komme på ABC på Ullevål.

Da ser det ut til at det blir ABC på Ullevål i dag, fikk brev i dag om at fødeplass på Ullevål var innvilget og siden jeg bare har søkt ABC inntil videre regner jeg med at det er det som er godkjent :-) Fikk tid til ordinær ultralyd i mai også :-)

Back
Topp