Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig opplevelse sist?Gleder meg så mye man kan glede seg til å føde, på Fredrikstad sykehus. Tror det blir mye bedre denne gangen her. Har fått så godt inntrykk![]()
Å fy, det hørtes ikke noe særlig ut! :/ Jeg fødte i Fredrikstad i 2011, og skal det denne gangen også! Jeg hadde en veldig fin opplevelse, så jeg gleder meg til denne gangen, og håper det går like greit som sist. Veldig bra du har et godt inntrykk og at du blir ivaretatt! Vet du hvilken avdeling du skal på/vil på?Fødte på ullevål januar 2012, alt i alt endte med haste keisersnitt etter 3 dager med rier hvert 10ende minutt. Kort og greit, lite god hjelp, kjente at de skjærte under keisersnittet, og dårlig oppfølging dagene etterpå. Har ei kjempe frisk og rask jente, så det er da enda godt. Men denne gangen her, på fredrikstad, er de så vennlige og imøtekommende. Mye på grunn av at jeg har hatt en sånn fødsel før, men hele intrykket er så bra![]()
Endelig! ABC Ullevål!!!
Skulle ønske jeg var like tøff!
Sent from my iPhone using BV Forum