Fødested?

Gleder meg så mye man kan glede seg til å føde, på Fredrikstad sykehus. Tror det blir mye bedre denne gangen her. Har fått så godt inntrykk:)

Fødte på ullevål januar 2012, alt i alt endte med haste keisersnitt etter 3 dager med rier hvert 10ende minutt. Kort og greit, lite god hjelp, kjente at de skjærte under keisersnittet, og dårlig oppfølging dagene etterpå. Har ei kjempe frisk og rask jente, så det er da enda godt. Men denne gangen her, på fredrikstad, er de så vennlige og imøtekommende. Mye på grunn av at jeg har hatt en sånn fødsel før, men hele intrykket er så bra:)

Fødte på ullevål januar 2012, alt i alt endte med haste keisersnitt etter 3 dager med rier hvert 10ende minutt. Kort og greit, lite god hjelp, kjente at de skjærte under keisersnittet, og dårlig oppfølging dagene etterpå. Har ei kjempe frisk og rask jente, så det er da enda godt. Men denne gangen her, på fredrikstad, er de så vennlige og imøtekommende. Mye på grunn av at jeg har hatt en sånn fødsel før, men hele intrykket er så bra:)
Å fy, det hørtes ikke noe særlig ut! :/ Jeg fødte i Fredrikstad i 2011, og skal det denne gangen også! Jeg hadde en veldig fin opplevelse, så jeg gleder meg til denne gangen, og håper det går like greit som sist. Veldig bra du har et godt inntrykk og at du blir ivaretatt! Vet du hvilken avdeling du skal på/vil på?

Skal på "spesialenheten" b3 tror jeg det heter. så om det skulle endt med haste ks igjen (bank i bordet) så er det enklere. Var å fikk sett på avdelingen på tirsdag, og er storfornøyd. De har alt der inkludert badekar og slikt. :) godt å høre at du var/er fornøyd med sykehuset.:)

Jeg skal også på spesialenheten B3 i Fredrikstad. Noen som har noe erfaring derifra? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lillehammer sykehus. Er bare ti minutters gange fra der vi bor, så det føles trygt. I tillegg har jeg vært innlagt der en uke for lungebetennelse, og fikk veldig bra oppfølging fra flinke sykepleiere. På Lovisenberg sykehus i Oslo var det underbemannet hele tiden og hadde ikke tid til meg. Jeg var på ultralyd på Lillehammer og var kjempefornøyd med jordmor. Hun tok seg god tid til å forklare alt, og vi var der inne i 45 minutter:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen som skal føde på sykehuset innlandet, avd. Tynset her da? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stavanger Universitetssykehus på meg! Venner av meg har alle født på fødeavd. der, men jeg skal i utgangspunktet (hvis alt er helt uproblematisk) på fødeloftet. Det kjenner jeg lite til, men tror og håper det blir bra:)

Sørlandet sykehus Arendal. Fødte andre mann der og han første i Stavanger egentlig skulle på fødeloftet men etter en natt der med rier ble jeg sendt på vanlig føden

Back
Topp