Fødested?

Mest sannsynlig Førde sykehus, men kan være det blir Haukeland eller Voss :-)

Ikke ahus iallefall, mest rotete og blæ sykehuset som finnes! Her blir Ullevål eller riksen

Får garantert ikke lov å føde på fødestue lenger pga komplikasjoner, så da blir det UNN Tromsø.

Kongsvinger.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Ullevål her også :) Kjempe fornøyd da jeg fødte vesla der i fjor :)

Egentlig Førde, men nå ser det ut som det blir Lhmr :)

Dere som bor i Oslo. Kan dere velge blandt sykehusa der inne, og så søke om plass, eller "hører dere til" ett sykehus?

Dere som bor i Oslo. Kan dere velge blandt sykehusa der inne, og så søke om plass, eller "hører dere til" ett sykehus?
Jeg hører egentlig til Ahus, men det skjer ikke at jeg føder der! Søkte meg til Ullevål sist og fikk plass! Mener at fritt sykehus valg, gjør at man kan søke seg hvor man vil, og få plass om de har ledig plass :)

Jeg hører egentlig til Ahus, men det skjer ikke at jeg føder der! Søkte meg til Ullevål sist og fikk plass! Mener at fritt sykehus valg, gjør at man kan søke seg hvor man vil, og få plass om de har ledig plass :)
Ok! :) Men i utgangspunktet så hører man til et sykehus, utifra hvor i Oslo man bor altså.. Hvorfor ikke Ahus? Bare av ren nysgjerrighet ;)

Ok! :) Men i utgangspunktet så hører man til et sykehus, utifra hvor i Oslo man bor altså.. Hvorfor ikke Ahus? Bare av ren nysgjerrighet ;)
Ja, sånn jeg har forstått det :) Ikke Ahus mest fordi jeg var så fornøyd med Ullevål sist, da ville jeg ikke på Ahus fordi det var så mye negativt om sykehuset i media ;)

Like greit å holde seg til det man vet er bra! :) Jeg vil også ha samme sykehus, samme avdeling og gjerne samme rom og jordmor som sist gang ;)
Hvor fødte du? :)

Back
Topp