Fødested på dere?

Skulle føde på Ahus sist, sykehuset var fullt så jeg måtte reise til Kongsvinger... Ikke happy:(
Denne gangen satser jeg på Ullevål:)


❤️ Termin 13.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Fødet i Skien sist. Lang vei fra her jeg bor 2 til 2 1/2 time kjøring. Sånn er det når di legger ned tilbudene på små stedene. Ikke gøy å kjøre så langt med rier i bil. Men håper på Kongsberg denne gangen, da det blir ca 1 1/2t herfra i fartsgrensen :-D

Jeg skal vist føde i Skien. Bor en time unna. Og jeg syns det er langt. To og en halv time høres grusomt ut.
 
Skulle føde på Ahus sist, sykehuset var fullt så jeg måtte reise til Kongsvinger... Ikke happy:(
Denne gangen satser jeg på Ullevål:)


❤️ Termin 13.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
Du tuller? Det hadde jeg nekta. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikke så lett å nekte.. Kom inn på torsdag kveld, dro hjem på morninger for å vente til det skulle skje noe mer.. Var jo da skrevet inn. Ringte søndag kveld, da hadde jeg tette rier, fikk beskjed om at det var fullt måtte reise til Kongsvinger.. Mannen hadde ikke lappen pga et epelepsianfall 5 Mnd før, men de tok meg hverken inn til sjekk før jeg måtte sitte i bil i over 1 time eller hjalp oss med transport.. (Vi bodde 5min unna Ahus, så riene kom TETT da vi ringte) mannen kjørte uten lappen til slutt, fødselen endte i hastekeisersnitt. Bare flaks at alt gikk bra.. :(


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Ikke så lett å nekte.. Kom inn på torsdag kveld, dro hjem på morninger for å vente til det skulle skje noe mer.. Var jo da skrevet inn. Ringte søndag kveld, da hadde jeg tette rier, fikk beskjed om at det var fullt måtte reise til Kongsvinger.. Mannen hadde ikke lappen pga et epelepsianfall 5 Mnd før, men de tok meg hverken inn til sjekk før jeg måtte sitte i bil i over 1 time eller hjalp oss med transport.. (Vi bodde 5min unna Ahus, så riene kom TETT da vi ringte) mannen kjørte uten lappen til slutt, fødselen endte i hastekeisersnitt. Bare flaks at alt gikk bra.. :(


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
Åh hjelp. Det hørtes ikke forsvarlig ut. Jeg hadde egentlig fødeplass der selv, men flytta til Østfold før fødselen.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal vist føde i Skien. Bor en time unna. Og jeg syns det er langt. To og en halv time høres grusomt ut.
Det var en mindre behagelig tur. Men heller i bil en spent fast på en båre i sykebil. I bil var det mulighet for å vri seg litt :) Håper på Kongsberg denne gang. Noe kortere og bedre vei :)
 
Skulle føde på Ahus sist, sykehuset var fullt så jeg måtte reise til Kongsvinger... Ikke happy:(
Denne gangen satser jeg på Ullevål:)


❤️ Termin 13.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg står mellom Ullevål og Rikshospitalet :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Blir nok St. Olavs, da det er nærmest :)
 
Back
Topp