Fødested på dere?

Det er ikke mulig å ha dobbel statsborgerskap hvis en av de er norsk lenger

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Fram til barna er 18 har jeg fått beskjed om. Det var en sak i nyhetene om dette for ca 3 mnd siden også. Nye regler etter det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fram til barna er 18 har jeg fått beskjed om. Det var en sak i nyhetene om dette for ca 3 mnd siden også. Nye regler etter det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Viste ikke at det var blitt endret. De reglene jeg viste om er noen år siden de kom.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Viste ikke at det var blitt endret. De reglene jeg viste om er noen år siden de kom.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Ja jeg trodde og at man måtte velge, men derson det andre nasjonslandet godtar dobbelt statsborgerskap kan ikke Norge nekt på det forstod jeg ut av den artikkelen jeg leste. Men personen må velge kun ett når h*n når myndig alder var det som ble sagt.

Men at det er kompliserte greier det er helt sikkert. :)
 
Blir KK - Haukeland på meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fredrikstad her...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sørlandets sykehus Arendal :)

♡ september 2014 ♡
 
Jeg fødte datteren min der og det var så god steming der. Hadde jeg kunnet velge skulle jeg gjerne født der igjen.

Så bra! Samboeren sier de skal ha en god fødeavdeling der, men jeg har ellers lite kjennskap til de.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Unn Tromsø :)
 
Så bra! Samboeren sier de skal ha en god fødeavdeling der, men jeg har ellers lite kjennskap til de.


Sent from my iPhone using BV Forum
De har flere :) jeg var på normalenheten men jordmoren min kom fra etasjen over og var en del av teamet som tar seg av de vanskelige fødslene. Eneste jeg var misfornøyd med var at jeg kunne fått bedre veiledning i forhold til amming.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fødet i Skien sist. Lang vei fra her jeg bor 2 til 2 1/2 time kjøring. Sånn er det når di legger ned tilbudene på små stedene. Ikke gøy å kjøre så langt med rier i bil. Men håper på Kongsberg denne gangen, da det blir ca 1 1/2t herfra i fartsgrensen :-D
 
Oj nå begynner vi å bli endel fra Tromsø området som er her :D
Kanskje vi klarer å få til trilletreff i desember ;)
 
Kanskje vi kan føre dette opp bak nicket på terminlista?
 
Back
Topp