Fødested: Lillehammer vs Elverum

Lillehammer var helt fantastiske da snuppa mi kom 32+6. Jeg var innom fem (!) avdelinger på sykehuset av forskjellige grunner, og det var en fantastisk oppfølging i alle ledd. Blir nå fulgt opp veldig tett i dette svangerskapet pga alt som skjedde sist, så er fortsatt like fornøyd :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fornøyd med Lhmr, skal dit nestegang også:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig fornøyd med lillehammer:) har ei venninne som har født på Elverum som ikke var så fornøyd, men det kan jo være tilfeldig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

*sniker* ;)
Begge mine er født på Elverum, og jeg er veldig fornøyd med oppfølging både før, under og etter fødsel. Pasienthotellet anbefales på det sterkeste. :)
Jeg har også familie og venner som har født der, flere av dem med div. komplikasjoner enten i svangerskapet eller under fødselen, alle er godt fornøyd med Elverum. :)

Veldig fornøyd med Lillehammer. Har født
Der 2 ganger. Siste gang veldig god oppfølging i svangerskapet og etter fødsel, ks. Fikk ligge på sjukehuset i 15 dager etter fødsel som var vårt ønske.det var ikke noe problem. Fikk så god støtte og hjelp der. Skal dit igjen selv om eg hører til helse Førde.

Superfornøyd med Elverum. Fikk de 2 første der og skal også dit denne gang. Fantastisk oppfølging og veldig hyggelige jordmødre og barnepleiere. Har flere venninner som også synes Elverum var supert :) ikke hørt noe negativt fra de jeg kjenner.

Termin 13 januar❤️❤️

Var på Lillehammer sist og var veldig fornøyd med fødeavdelingen. Barsel var slitsomt med ulike meninger fra alle sykepleierne osv.

Back
Topp