Ok så bra, da satser vi på svar før helgenTok 3 dager eller noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok så bra, da satser vi på svar før helgenTok 3 dager eller noe
Tipper de som føder i juli bør være forberedt på ganske fulle avdelinger, samt at det er litt for lav bemanning (og en del vikarier).Hei, sniker fra mai-gruppen Fødte min første på Riksen for 1,5 år siden, og var strålende fornøyd. Det var veldig rolig der da, så vi fikk enerom der far kunne overnatte og veldig fin oppfølging generelt. Skal føde der igjen, selv om vi risikerer å måtte bo på flermannsrom denne gangen.
Er absolutt forberedt på det. Kommer til å gå fint uansett, er så mye flinke folk på fødeavdelingene, både faste ansatte og vikarer - så tror og håper alle med julispirer får en fantastisk opplevelse på tross av fellesferieTipper de som føder i juli bør være forberedt på ganske fulle avdelinger, samt at det er litt for lav bemanning (og en del vikarier).
Takk, denne trengte jeg Har hørt så mange skrekkhistorier om fødsler i fellesferien pga vikarer og alt for mange fødende og ting som skjer. Ble beroliget av denne meldingen din nå, så igjen - takkEr absolutt forberedt på det. Kommer til å gå fint uansett, er så mye flinke folk på fødeavdelingene, både faste ansatte og vikarer - så tror og håper alle med julispirer får en fantastisk opplevelse på tross av fellesferie
Så bra innstilling! Jeg hadde termin med min forrige i juli i fjor, var innstilt på feriekaos, men det var bare fantastiske folk på vakt, både på barsel, føden og neo ønsker virkelig at alle her inne får den samme opplevelsen når vi får våre små neste juliEr absolutt forberedt på det. Kommer til å gå fint uansett, er så mye flinke folk på fødeavdelingene, både faste ansatte og vikarer - så tror og håper alle med julispirer får en fantastisk opplevelse på tross av fellesferie
Hei! Hvilken dag fikk du OTUL? (Altså svangerskapsuke +dag). Jeg er litt stressa for å få i romjulen eller at jeg må vente helt til etter nyttår.Tok 3 dager eller noe
13+ 2Hei! Hvilken dag fikk du OTUL? (Altså svangerskapsuke +dag). Jeg er litt stressa for å få i romjulen eller at jeg må vente helt til etter nyttår.
Fikk heldigvis time allerede 19.12 som er 12+0 for meg13+ 2
ViFikk heldigvis time allerede 19.12 som er 12+0 for meg
Jeg måtte bytte timen derfor det ble litt senere men det gjorde oss ikke noeFikk heldigvis time allerede 19.12 som er 12+0 for meg
Blir deilig å ta juleferie å (forhåpentligvis) vite at alt er braVi
Jeg måtte bytte timen derfor det ble litt senere men det gjorde oss ikke noe
Jaaså et bankende hjerte på tirsdag også og det er alltid godt .Blir deilig å ta juleferie å (forhåpentligvis) vite at alt er bra
Valgte selv Bærum fordi jeg har hørt mye positivt om sykehuset og fødetilbudet derHei fra augustgruppa! Legen min skal søke fødeplass for meg neste uke, men jeg vet ikke hva jeg egentlig skal velge etter? Har dere andre i osloområdet noen tanker om hvilket sted som gir hvilke fordeler? Føler Ullevål eller Riksen er mest naturlig mtp plassering. Er enslig og dermed ikke veldig opptatt av familierom/partnerovernatting. Vil bare føle meg trygg og godt passet på. 38 år innen fødsel, så det er kanskje noe ekstra risiko mtp alder.
Noen tips å dele? Har termin så tidlig i august at det fortsatt sikkert er ferietid.
Valgte også Bærum, men blant annet fordi jeg ønsker familierom. Er nok mer interessant med erfaringer fra de som har født alene Har du sjekket i gruppene/trådene for enslige, eventuelt starte en ny tråd?Hei fra augustgruppa! Legen min skal søke fødeplass for meg neste uke, men jeg vet ikke hva jeg egentlig skal velge etter? Har dere andre i osloområdet noen tanker om hvilket sted som gir hvilke fordeler? Føler Ullevål eller Riksen er mest naturlig mtp plassering. Er enslig og dermed ikke veldig opptatt av familierom/partnerovernatting. Vil bare føle meg trygg og godt passet på. 38 år innen fødsel, så det er kanskje noe ekstra risiko mtp alder.
Noen tips å dele? Har termin så tidlig i august at det fortsatt sikkert er ferietid.
Valgte selv Bærum fordi jeg har hørt mye positivt om sykehuset og fødetilbudet der
Takk for svar! Har også lest mye bra om Bærum, men det er jo blant annet familierom som trekkes frem. Dessuten er det feil side av byen for meg, tenker det er litt styrete.Valgte også Bærum, men blant annet fordi jeg ønsker familierom. Er nok mer interessant med erfaringer fra de som har født alene Har du sjekket i gruppene/trådene for enslige, eventuelt starte en ny tråd?
Eventuelt bare i tråden for svangerskap og graviditet? Virker som om mange enslige bruker den. Er tross alt 1 av 10 som føder enslig, så bør være en del av de her inneTakk for svar! Har også lest mye bra om Bærum, men det er jo blant annet familierom som trekkes frem. Dessuten er det feil side av byen for meg, tenker det er litt styrete.
Ikke så mye aktivitet i trådene for oss enslige @Freia1997 , men det kan jeg jo gjøre noe med
Hei!Hei fra augustgruppa! Legen min skal søke fødeplass for meg neste uke, men jeg vet ikke hva jeg egentlig skal velge etter? Har dere andre i osloområdet noen tanker om hvilket sted som gir hvilke fordeler? Føler Ullevål eller Riksen er mest naturlig mtp plassering. Er enslig og dermed ikke veldig opptatt av familierom/partnerovernatting. Vil bare føle meg trygg og godt passet på. 38 år innen fødsel, så det er kanskje noe ekstra risiko mtp alder.