Føden inatt

FrkVims

Betatt av forumet
Fikk en ganske kraftig blødning under samleie igår kveld å måtte inn på føden for observasjon å sjekk. Heldigvis så alt bra ut å jeg fikk reise hjem etter noen timer. Jeg ble ganske sjokkert da dette bare er noe jeg har lest om å aldri tenkt ville skje meg. Måtte nok skjule min egen bekymring for å ikke stresse opp samboeren mer enn han allerede var.
Stakkars mann. Mens jeg snakket med føden på tlf kom han å i døra inn til soverommet, å han hadde tatt på seg kosegenseren min. Noen minutter senere hadde han tatt den av igjen - den var bokstavelig talt tredd på.. Helt ut seg var han stakkar. (Off, må flire litt og)
Fikk en melding av han istad om at nå var det på tide at jeg pakket klar en fødebag - jeg viste ikke at han viste hva det var engang så han har nok lest seg opp endel på litt forskjellig nå tenker jeg. Aldri sett fyren så utavseg.

Uff hehe stakkar han! D påvirker nok mer enn vi tror:) mn godt at alt er i orden!

Uff, hørtes ikke ålreit ut. Godt alt var bra:) Jeg fikk en blødning i uke 35 sist svangerskap, ble lagt inn fordi jeg hadde så lang vei tror jeg. Fødte en uke etter, så pakk bagen du:D hehe.

Uff, litt skremmende med blødning.. Skjønner mannen godt :P lykke til, håper baby ventet litt til :)

Å, jeg får helt vondt av disse mennene.... :oops:

Godt å høre at alt er bra med dere, håper du får vente noen uker til!

Godt å høre alt var bra:) Skremmende med blødning.

Stakkar søte mann.
Min og, sist helg...dakar. Var sikker på vi skulle i fødsel. Han skalv som et aspeløv og gråt ;):P

Off, stakkar han da.. Men godt det ikke var noe.:)
Angående dette med sex under graviditeten så har det vore et diskusjonstema her hjemme.. Samboeren nekter nesten å jeg prøver å tvinge han..:P haha.! Så i går da fikk jeg viljen min og fikk skikkelig vondt, men ville ikke si noe til han for da blir det ikke mer på meg..! :p Jeg synst mannfolka er så søte nå i denne tida..:D

Stakkars både mannen og deg! Alltid skremmende med blødning, men godt at alt stod bra til! Var det "bare" en rift da, eller? Ingen tegn til fødsel liksom? Guuuud, vi går noen spennende uker i møte nå!

Oi, fikk dere en vekker da. Godt at alt gikk bra :) ! Men det er en påkjenning for mennene og ja, helt klart :)

Stakkars både mannen og deg! Alltid skremmende med blødning, men godt at alt stod bra til! Var det "bare" en rift da, eller? Ingen tegn til fødsel liksom? Guuuud, vi går noen spennende uker i møte nå!

Det var vist blødning fra livmorhalsen. Fikk beskjed om å holde meg i ro og å ikke ha sex frem til blødningen var over. Ingen tegn til fødsel nei. Hadde endel kraftige kynnere men det Har jeg hatt gjennom hele svangerskapet så ingen tegn til fødsel nei.
Ja, nå er det jammen spennende fremover :D

Godt å høre alt var bra:) Skremmende med blødning.

Stakkar søte mann.
Min og, sist helg...dakar. Var sikker på vi skulle i fødsel. Han skalv som et aspeløv og gråt ;):P

Nei offda. Hehe. Hvorfor gråt han? Bare nervøs stakkar?
De tar det veldig rolig til de plutselig får seg en wakeupcall. Sånn har det vært her ihvertfall!

Sikkert en kjip opplevelse for dere begge. Glad alt ser bra ut.

Nei offda. Hehe. Hvorfor gråt han? Bare nervøs stakkar?
De tar det veldig rolig til de plutselig får seg en wakeupcall. Sånn har det vært her ihvertfall!

Nei, vet ikke. Han er typen som aldri eller sjelden gråter.
Men han ble veldig redd, da først og fremst for snuppa i magen. Var kun uke 31, og trodde og fikk jo nærmest beskjed om fødsel.

Back
Topp