Fødeliste?

En Juli mamma som er innlagt i natt med riedempende og lungemodningssprøyte satt,forkortet livmorhals,og håper lille jenta vil holde seg inni magen noen uker til♡

merker at når det nå har skjedd med 2 på kort tid,så blir det veldig virkelig at en aldri vet når noe kan skje!!!
Krysser virkelig alt jeg kan for augustbaby som er kommet og at Julibaby klarer å holde seg inni noen uker til♡♡♡
Vi krysser fingrene for begge ❤️ heldigvis er det gode utsikter og sykehusene har kommet så langt med utviklingen at det nok kommer til å gå strålende :D hvor langt på vei var julimammaen? Håper resten klarer å knipe igjen en stund til ;)

Vi krysser fingrene for begge ❤️ heldigvis er det gode utsikter og sykehusene har kommet så langt med utviklingen at det nok kommer til å gå strålende :D hvor langt på vei var julimammaen? Håper resten klarer å knipe igjen en stund til ;)
28+3 tror jeg hun var. Så blir sengeliggende til uke 34 tror jeg det var.

Håper våre holder seg inne en good stund til :D

Går bra etter forholdene her ❤ lillebror har vært stabil første døgnet så vi krysser fingrene videre :)
Det var utrolig godt å høre Citrine! Håper han tar til seg næring godt og trives med å være ute av magen :) Får håpe det ikke tar så alt for lenge før dere kan dra hjem. Når hadde du termin?

Tusen takk❤ ja han er sterk å frisk ( bank i bordet) må tenke på at de overlevde for over 30 år siden.. Så han har gode prognoser nå når han viser seg så sterk :-)
Gratulerer så mye med babyen ❤ Forsøk å nyt tiden selv om det nok også er tøff tid. Du skal se at den bittelille prinsen også er tøff :)

Det var utrolig godt å høre Citrine! Håper han tar til seg næring godt og trives med å være ute av magen :) Får håpe det ikke tar så alt for lenge før dere kan dra hjem. Når hadde du termin?
Han tar det godt, og jeg kan allerede dekke hans døgnbehov med fersk morsmelk :-) Hadde termin den 4 august, så han kom til i uke 24+5 ❤

Gratulerer så mye med babyen ❤ Forsøk å nyt tiden selv om det nok også er tøff tid. Du skal se at den bittelille prinsen også er tøff :)
Tusen takk ❤ vi prøver på det og vi tror vi klarer det. Litt slitsomt men som forventet :-)

Går bra etter forholdene her ❤ lillebror har vært stabil første døgnet så vi krysser fingrene videre :-)

Gratulerer med baby☺håper alt går bra fremover☺

Går bra med oss og :) riene er borte noe jeg håper de er når jeg er ferdig med riedempende og! Og klar for å ta fatt på 6 uker i senga! Alt for lillemor❤️
Så bra lille baby bestemte seg for å være inne i magen litt lenger. Kjøp gode bøker og stream tv for det det er verdt!

Så bra lille baby bestemte seg for å være inne i magen litt lenger. Kjøp gode bøker og stream tv for det det er verdt!
Ja sendte samboer ut på shopping av strikketøy, lesestoff samt mobilt bredbånd :) så har da noe å finne på fremover :)

Går bra med oss og :) riene er borte noe jeg håper de er når jeg er ferdig med riedempende og! Og klar for å ta fatt på 6 uker i senga! Alt for lillemor❤️

Får håpe hun holder seg inne der ei stund til☺bare slappe av og nyte ventetiden da☺Lykke til..

Back
Topp