Fødeliste?

Sendte pm til moderator for å få den festet jeg da:)

Så bra at noen tar ansvar og fikser det :) ja det er litt utenkelig at noen kan føde nå, men plutselig kommer det en Juli baby selv om alle helst skulle holdt seg inne til juli :)

Jeeeiiii...endelig snart vår tur :-D Klarer nesten ikke vente jeg!!

Du er flink Onemoretime! Ordner opp med alle listene våre du <3 Takk!

Herrigud, tenk at det snart er vår tur!! Spennende! Tenk at det allerede har kommet en på august, godt alle juli-babyene fremdeles ligger i magene..:) er vel ikke lenge til noen vil ut men! Supert at noen tar ansvar, det setter jeg stor pris på! :)

Tenk at vi er kommet dit allerede :o jeg håper han holder seg i ovnen litt til hvertfall, men tiden går søren meg fort!

Går bra etter forholdene her ❤ lillebror har vært stabil første døgnet så vi krysser fingrene videre :-)
Så utrolig bra Citrine♡Krysser masse videre for dere, de er sterkere enn vi tror disse små♡

En Juli mamma som er innlagt i natt med riedempende og lungemodningssprøyte satt,forkortet livmorhals,og håper lille jenta vil holde seg inni magen noen uker til♡

merker at når det nå har skjedd med 2 på kort tid,så blir det veldig virkelig at en aldri vet når noe kan skje!!!
Krysser virkelig alt jeg kan for augustbaby som er kommet og at Julibaby klarer å holde seg inni noen uker til♡♡♡

Back
Topp