Fødegave.....

Hva tenker dere rundt det? Jeg har 2 barn fra før. Og da de ble født for 5 år siden så hadde jeg ikke hørt om det engang! Jeg fikk da ikke det av barnefar. Spørs Vel litt hvor man bor i forhold til hvor vanlig det er.

Her har jeg tenkt å spandere det på meg selv. Har felleskonto, så da blir at han og er med å spandere denne gaven til meg :P... har kjempelyst på en fin klokke..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har verken jeg eller gubben fått fødegave av hverandre. Babyen er den beste gaven :-) Eller så er hjelp den gaven jeg ønsker meg mest og det vet jeg at jeg får <3

Har ikke hørt om det, annet enn at man får gaver av utenforstående :P hehe.. Tror nok ikke min samboer tenker på det engang :P haha!

Hva tenker dere rundt det? Jeg har 2 barn fra før. Og da de ble født for 5 år siden så hadde jeg ikke hørt om det engang! Jeg fikk da ikke det av barnefar. Spørs Vel litt hvor man bor i forhold til hvor vanlig det er.

Sniker litt. Virker som om dette har blitt veldig vanlig. Nå fikk vi vårt første barn nå i juli, men når jeg prøvde å hinte om fødegave til mannen så fikk jeg bare til svar at nurket vårt var gaven. Må jo nesten si meg enig i det, finnes jo ingen gave som kan slå det :Heartred Må jo si at han er fantastisk flink til å kjøpe gaver ellers. :)

Sniker litt. Virker som om dette har blitt veldig vanlig. Nå fikk vi vårt første barn nå i juli, men når jeg prøvde å hinte om fødegave til mannen så fikk jeg bare til svar at nurket vårt var gaven. Må jo nesten si meg enig i det, finnes jo ingen gave som kan slå det :Heartred Må jo si at han er fantastisk flink til å kjøpe gaver ellers. :)
Må si meg enig i det :) Ingen større gave enn det1

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er helt vanlig der jeg er fra.

Er ikke viktig men er jo alltid fint å få en liten påskjønnelse :-)

Her har verken jeg eller gubben fått fødegave av hverandre. Babyen er den beste gaven :) Eller så er hjelp den gaven jeg ønsker meg mest og det vet jeg at jeg får <3

Tanken er at babyen er gaven til far og at far takker mor med en presang, gjerne ett smykke

så denne tråden på pause i dag så da ble det litt diskusjoner rundt dette her og nødvendigheten av en gave for "alt". Baby bør jo være gave nok i seg selv.... men virker som mange må få en gave for å vise for verden på blogg eller face at "jeg har jo verdens beste mann da, se hva jeg fikk for å føde ungen vår". Jeg vil heller ha en haug med oppmerksomhet og massasje og en og annen blomst sånn innimellom underveis i graviditeten. Er da jeg trenger takknemligheten for "jobben" :)

Eg forventet ikke gave sist eg fødte og forventer ikke det denne gang
men sist fikk eg sånn englebarn Anheng. Siden eg hadde smykket fra Før med den første jenta vår.så veit at han kommer til å ordne et til når den lille kommer.

Jeg fikk diamantring med første og når nr to kommer felles det inn en diamant til i samme ring. Da har jeg to edle stener for våre øyenstener

Termin januar 2015

Jeg fikk en kjempefin ring med diamanter da størstejenta ble født. Med andremann fikk jeg noe vi ville ha kjøpt uansett. Husker ikke hva det var i farta:-S Spurte samboeren nå, og han huska heller ikke;)

Jeg får blomster og gaver ganske ofte av kjæresten, så trenger ikke no etter fødsel. Syne de spontane småtingene i hverdagen er mye koseligere :)

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Forventer nok ikke noen fødegave..! Men det gjør ikke noe om han vil gi meg en ny klokke etter jeg har pressa ut prinsessa for å si det sånn ;) :D

Back
Topp