Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dette noe man må fylle ut?
Fylte ut med førstemann, men ingenting av det jeg skrev følte jeg at de tok hensyn til hvis de i det hele tatt leste lappen.![]()
Her har jeg fått brevet som skal fylles ut sammen med innkallelsen til oul. Så tenkte at jeg ikke gadd å la det til kast her om dagen, men mannen ble ho helt fra seg og mente det måtte fylles utSeriøst? Aldri hørt at det er noe man pleier å gjøre. Trodde det var noe man gjorde ved spesielle behov
Jeg tenker at man aldri kan forutse hvordan en fødsel blir, og om man feks har noen ønsker men at det ikke ligger til rette for det, så blir det vanskelig å ta hensyn til. Men at alt av medisinske opplysninger bør gis ordentlig på forhånd. Kommer ikke til å skrive noe fødebrev hvertfall![]()

Her har jeg fått brevet som skal fylles ut sammen med innkallelsen til oul. Så tenkte at jeg ikke gadd å la det til kast her om dagen, men mannen ble ho helt fra seg og mente det måtte fylles ut![]()
Glemte å svare da, men svarte overWhaat?! Kan du ta bilde av hvordan det ser ut? Hvor hører du til? Så rart![]()
Glemte å svare da, men svarte over![]()
Trodde alle hadde sånn jegJøss. Merkelig. Ante ikke at det var vanlig på noen sykehus i det hele tatt![]()

Trodde alle hadde sånn jeg![]()

Er dette noe man må fylle ut?
Fylte ut med førstemann, men ingenting av det jeg skrev følte jeg at de tok hensyn til hvis de i det hele tatt leste lappen.![]()