Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, får ta det som det kommer!Ser ikke vitsen om det ikke er noe spesielt...
Burde holde det, ja, ser ikke helt poenget med det brevet. Med mindre man har mange og litt spesielle ønsker kanskje..Neh... De tingene jeg føler må sies tar jeg opp på innskrivningssamtalen.
Sikkert greit om man har mange ønsker ja. Har ikke så mange ønsker jeg, tar det litt som det kommerBurde holde det, ja, ser ikke helt poenget med det brevet. Med mindre man har mange og litt spesielle ønsker kanskje..![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg har to normale, fine fødsler bak meg og skal føde på Abc - så har egentlig ingen hensyn som må tas. Håper på å føde i vann denne gang, og det får man jo om alt forløper normalt.Jeg har litt "bagasje" og skriver om det sånn at de tar litt hensyn. .er jo sikkert flere som skiftes ut på skift, så da er det greit å kunne slippe å forklare om og om igjen tenker jeg daer jo noe hver enkelt må kjenne på selv
![]()
Håper du får oppleve oppleve en vaginal fødsel denne gang!Sikkert greit om man har mange ønsker ja. Har ikke så mange ønsker jeg, tar det litt som det kommereneste "ønsket" (ønsker det jo ikke) er lavere terskel for ks om de ser det går samme veien som sist (hadde baby som ikke kom ned i bekkenet, så endte med akutt ks etter 42 timer). Også ønsker jeg å steriliseres om det ender med ks denne gangen også. Og det er vel de ønskene jeg har (som jeg egentlig ikke ønsker, for jeg ønsker jo en vaginal fødsel
).
Godt poeng ang vaktskifte, det kan jo godt dra ut litt i tid første gang, kjedelig å måtte forklare seg flere ganger.Jeg har skrevet fødebrevtar ikke sjansen på at jeg er helt 100% til å fortelle om alt når jeg ankommer sykehuset. Skulle det bli vaktskifte midt i fødselen min syns jeg det er greit at neste jordmor vet hva jeg vil ha av smertestillende osv.
Så syns jeg fødebrevet ble en fin forberedelse for min egen del. Er førstegangsfødende.
Jeg kjenner til et par sånne, hun ene har jeg kommet helt på kant med etterhvert. Fordi de har født før og har voksne barn, så er de plutselig eksperter med fasiten. Blir helt matt av slikt, jegHar hørt fra flere at det er litt frustrerende at informasjonen man muntlig har gitt ikke alltid flyter over til neste på jobb. Men deg skal jo i prinsippet gjøre det. Jeg syns det er godt å ha skrevet det i alle fallmen er flere på jobb som "ler" litt av meg fordi jeg er så forberedt. Spesielt de som er i mødre-generasjonen ( 50+). Men så gir jo noen av de inntrykk av at "da jeg fødte var det nesten ikke noe smertestillende og ungen ble bare røska ut- og det måtte vi tåle!".
Jeg er tøff, men gidder ikke tøffe meg når det gjelder føding