Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt! Det med samboer tror jeg nesten er enda viktigere enn fødebrevet! Det kan være fin å ha en som er helt inneforstått med din situasjon og somEt lite tips er å kanskje skrive et til jm og et til den som er med deg, hvis du syns noe blir for personlig å dele med de på sykehuset.
Jeg kommer til å gi sambo noen instruksjoner som jeg ikke nevner i brevet til sykehuset, men om situasjonen oppstår så vet han hva jeg ønsker/føler og kan ta diskusjonen med de.
Jeg har fått tips av jordmor på helsestasjonen å skrive i stikkord, kort og klart.Noen her som har skrevet fødebrev? Lyst å dele hva/hvordan dere har skrevet? Som førstegangsfødende synes jeg det er litt vanskelig å vite hva som burde være med, og litt hva jeg egentlig tenker rundt fødselen. Hadde vert fint å se hvordan andre tenker.![]()
Lyst å dele det? (Ikke hva du skriver men hva de skriver i det )Ahus sender ut fødebrev til sine fødenendejeg har ikke fylt ut min ennå
![]()
Lyst å dele malen?Jeg har fått en "mal" fra fødeavdelingen min som jordmor maser om hver gang jeg er der. Har fått frist til neste gang![]()
Har ikke jeg fått.Ahus sender ut fødebrev til sine fødenendejeg har ikke fylt ut min ennå
![]()
Skal finne det, ta bilder og legge utLyst å dele det? (Ikke hva du skriver men hva de skriver i det )
Den kommer sammen med papirene om ultralydundersøkelse og såntHar ikke jeg fått.
Lyst å dele det? (Ikke hva du skriver men hva de skriver i det )
Her er det:Har ikke jeg fått.