Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer nok til å ha med meg til fødselen.
Men jeg har ingen spesielle ønsker når det gjelder fødselen, men heller når det gjelder barsel.
Hadde en lite hyggelig opplevelse der sist gang som jeg ikke vil oppleve igjen, så kommer til å nevne det.
Går til tidenes dårligste jordmor, som blant annet har ledd av alle som skriver brev og alt de skriver...eneste anbefalingen hun kommer med er å ikke skrive noe.
Er ikke den som liker å klage, men hun har kun vært til frustrasjon og ingen støtte slik som jeg trodde. Nå håper jeg bare at jeg ikke treffer henne ved fødsel!
Går til tidenes dårligste jordmor, som blant annet har ledd av alle som skriver brev og alt de skriver...eneste anbefalingen hun kommer med er å ikke skrive noe.
Er ikke den som liker å klage, men hun har kun vært til frustrasjon og ingen støtte slik som jeg trodde. Nå håper jeg bare at jeg ikke treffer henne ved fødsel!
Kan jeg få spørre hva det gjaldt?
Om natten blødde jeg veldig mye, så blødde gjennom alt av bind og slikt, så kom det to nattevakter inn og skiftet på meg I sengen. .. syns det var veldig nedverdigende å bli skiftet på på den måten, kunne fint klart det selv, de spurte ikke engang, bare satt I gang. . Bare fordi det sikkert var "enklere" for de å gjøre det slik, så syns ikke jeg det var rett av de.. jobber selv innenfor helse og omsorg, så vet hvor viktig det er å la pasientene få gjøre det de mestrer selv, for å ikke ta vekk alt av verdighet. .