Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan ikke skjønne de som står å føner seg... Og hvertfall ikke etter en dusj det hadde vært risikosport her.Haha. Ja, kan faktisk huske at jeg måtte være veldig kjapp med å få på buksene etter å ha vært på toalettet
Powerade heter det vell ja
Hmm, ble anbefalt å ta med føner, men jeg tenker at det ikke kan være noe godt å få varm luft på evt. sår...? Ikke vet jeg, får se hvor mye plass jeg har igjen i bagen når den er pakketJa, kan ikke skjønne de som står å føner seg... Og hvertfall ikke etter en dusj det hadde vært risikosport her.
Kan godt forstå man vil føne håret sitt (på hodet!!!), men kan ikke fatte å begripe hvordan det kan gjøres i skrittet. Har selv bare hatt to pyntesting begge gangene, men blod blir det uansett.....Hmm, ble anbefalt å ta med føner, men jeg tenker at det ikke kan være noe godt å få varm luft på evt. sår...? Ikke vet jeg, får se hvor mye plass jeg har igjen i bagen når den er pakket
Du burde få info fra Riksen, for det kan også variere litt. Noen få steder har ikke sykehustøy, tror det da stort sett dreier seg om pasienthotellene. (Noen hotell har også.) Da må du i såfall ta med alt du trenger. Ellers velger du selv, og tro meg, folk velger veldig forskjellig. Jeg er sikkert skadd av å ha jobbet mange år i helsevesenet. Jeg ville ikke selv blitt sett død i sykehustøy, og ikke under noen omstendighet hadde jeg tatt på babyen min de stygge sykehusklærne. Andre synes tydeligvis det er helt greit. Pakk akkurat så mye som du føler for.Haha ja god ide! Ser for meg at jeg kommer til å bli MEGET hissig under fødselen..
Skal selv føde på Riksen så vet jo at de har kafé og kiosk, men spørs jo hvor langt inni fødselen jeg er når han blir sulten.
Jeg skal bo på hotellet litt før for å rekke fødselen så vi har med nødvendig med ting dit ihvertfall.. Og han spiser jo på hotellet om det blir tid for det!
Men hvor mye babytøy tar folk med? Kun til hjemreisen eller tar man med noen skift i tillegg?
Du burde få info fra Riksen, for det kan også variere litt. Noen få steder har ikke sykehustøy, tror det da stort sett dreier seg om pasienthotellene. (Noen hotell har også.) Da må du i såfall ta med alt du trenger. Ellers velger du selv, og tro meg, folk velger veldig forskjellig. Jeg er sikkert skadd av å ha jobbet mange år i helsevesenet. Jeg ville ikke selv blitt sett død i sykehustøy, og ikke under noen omstendighet hadde jeg tatt på babyen min de stygge sykehusklærne. Andre synes tydeligvis det er helt greit. Pakk akkurat så mye som du føler for.