"Fødebaggen"

Pakket den 10 dager på overtid sist :p starter nok ikke med det før etter at jeg har gått ut i permisjon :)

Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang jeg :P

har bestilt stelle bag i dag. regner med at jeg pakker i den. legger ned hente sett osv til baby når den kommer så tar jeg det til meg selv litt senere. er i uke 26 så har lyst å begyne når veska kommer om 1-2 uker sån at mitt behov for å planlegge ihjel allt mulig blir møtt ;)

Tenkte å kjøpe litt nyttige ting nå på ferie, så jeg har noe å pakke.. Men kommer ikke til å pakke den før tidligst uke 35.. Man vet jo aldri :)

Siden jeg har flere venner og familie som har termin rundt disse tider så han jeg tipset dem litt om hva de bør ha med. Så da går automatisk tankene til hva jeg skal ha med også. Tar det når vi har flytta og pakket ut. Vi fikk nøkkelen til huset i dag, men startet vel ikke å flytte før mandag, evt tar noen små ting i morgen. Skal også vente på stelleveska før jeg pakker fødebaggen. Den får jeg en gang fra kalender uke 27 og utover. ;)

Uke 37 tenker jeg

Kommer sikkert til å pakke den når permisjon starter i uke 36.

Eller bare ha klar en lapp med hva jeg tenker å ha med. Forrige fødsel hadde jeg hatt tid til å både handle inn alle tingene og pakke den en del ganger før vi reiste på kk så :p
Jeg brukte ingenting av det jeg hadde med før jeg var på barsel, så klarer nok oss fint om den ikke er pakket før vi reiser opp og. :)

Åja gleder meg til å pakke den baggen :smiley-chores011
Stelleveska er i hus her men ikke noe klær til den lille- muligens et arvet hentesett om det ser greit ut kan brukes.
Ellers tenker eg å gjøre mye av dette i august når eg allikevel ikke har noen planer- starter permisjonen min tidlig :happy:

Blir nok å pakke den en måneds tid før termin :) Greit å ha den klar. I hvertfall sørge for at alt som trengs er i hus!

Kommer nok å ordne bagen til storesøster klar rundt uke 37, ho skal avgårde ho også når fødselen starte eller bli henta av andre i bhg så dem må vi nok ha i bhg hver dag fra da... så regne æ med at min og babyen sin blir pakka i 37-38...

Jeg har allerede kjøpt inn alt til fødebaggen bortsett fra selve veska :D flytter til nytt hus 1.juli og alt er bare kaos her nå med pakking og slik så jeg regner med den blir pakket ferdig og satt på barnerommet når vi kommer oss inn i nyhuset ❤️ vet jo aldri når de små luringene bestemmer seg for å komme så greit å være klr syns jeg.

Med mindre behovet for å få ting på plass melder seg før så tenker jeg rundt permisjonsstart :)

Back
Topp