Når begynner du å pakke den?
Og hva pakker du i den?
Og hva pakker du i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av nysgjerrighet: hvorfor bikini?Tror jeg skal ha den klar til uke 35. I tillegg til det over tar jeg med dopapir, bind, bikini og slippers.
Av nysgjerrighet: hvorfor bikini?
Hehe, derfor ja. Nei, ikke vet jeg, har aldri født i badekarTenkte at man bruker det hvis man sitter i badekar underveis. Men det er kanskje bare på tv de gjør det?![]()
Du kan vell bruke hva du vil. Noen har bikini, andre undertøy. Noen liker noe som dekker mer. En tidligere kollega sydde seg en badedrakt med skjørt og åpnemulighet i skrittet for fødsel.Tenkte at man bruker det hvis man sitter i badekar underveis. Men det er kanskje bare på tv de gjør det?![]()
Hvorfor bikini?Tror jeg skal ha den klar til uke 35. I tillegg til det over tar jeg med dopapir, bind, bikini og slippers.
Hvorfor bikini?![]()
Aah, ja, det tenkte jeg ikke på engangkan tenke meg det er i tilfelle hun skal i badekar/føde i vann![]()
Jeg tok med bikini, men det var så ikke fokus når man skulle i karet, da føyk jeg oppi uten en trådAah, ja, det tenkte jeg ikke på engang![]()