Fødebagen

Pakker den rundt en mnd før termin :)
Skift til meg og mannen
Litt klær til lille
Toalettsaker
Kamera
Snacks
Lader
Mobil

Bor bare en kort kjøretur fra sykehuset så har vi glemt noe henter min kjære det :)

• Liker
Reactions: SMD
Tenker jeg pakker den sånn uti november, når jeg går ut i perm.
Sist hadde jeg med så altfor mye. Jeg trodde vel jeg skulle få tid til å lese en bok og spise noe godis, men dette ble ikke engang tenkt på. :D

Viktigste i bagen for min del:

Toalettsaker
Bind (finnes jo også på sykehuset)
Flere sett undertøy (behagelige)
Store posete koseklær
Noe behagelige men finere klær til besøk og turen hjem
Lader til mob
Tøfler
Ammeinnlegg
Klær til den lille

kommer til å begynne å skrive ned liste om et par uker ( ca rundt uke 30) om hva vi skal ha med da jeg bruker laaaang tid på å sjekke ulike lister før jeg er fornøyd med min egen :P Hadde med dopapir i fjor, men tror det var det eneste jeg ikke brukte da jeg utelukkende brukte dusjhode og håndduk de første ukene. De har eget dusjhode ved toalettene på sykehuset her, noe jeg var veldig lykkelig for i fjor :) Hadde også med litt kjeks og energimat til fødselen, men rakk ikke det da det bare tok en time.. Hadde fødselen dradd lenger hadde jeg nok vært glad for å ha med det :)

Jeg har blitt gira på å pakke den nå :p men det får holde å skrive en liste foreløpig. Satser på å begynne å pakke diverse ting i uke 32/33 tenker jeg:)

Man vet aldri hvor lenge fødsel varer eller hvor lenge man blir så vi tar med i tilegg bøker/blader, pad og data, greit med underholding tenker jeg :p
Kommer sikkert til å se ut som vi skal bli der 14 dages tid, men men, heller for mye enn forlite :p

Har ikke begynt å tenke på det en gang jeg. Har ikke gått helt opp for meg at det kommer en baby enda. Hehe, treg i nøtta.
Skal kanskje ta med typen og kjøpe noe klær til helga, for å liksom begynne. Vi har ikke kjøpt noenting enda, utenom at jeg kjøpte en body da jeg skulle fortelle faren om graviditeten

Kjenner jeg meg selv riktig så kommer jeg vel på at jeg burde pakke den i det riene starter :rolleyes:
Må nok legge inn en huskesak på tlf i uke 35 eller noe sånt noe.

Pakker den vel rundt uke 34 :) Tar med:
Ammebh og gode truser
Behagelige klær
Slippers
Toalettsaker
Hårføner
Klær til lillemann
Bæresjal
Ammeinnlegg
Strikketøy
Mobillader
Kamera

Tenkte at man bruker det hvis man sitter i badekar underveis. Men det er kanskje bare på tv de gjør det?;)
Du kan vell bruke hva du vil. Noen har bikini, andre undertøy. Noen liker noe som dekker mer. En tidligere kollega sydde seg en badedrakt med skjørt og åpnemulighet i skrittet for fødsel.

Pakker den ikke før jeg har fått dato for keisersnitt! Da er helt andre ting jeg vil ha med til en slik fødsel. Enn en vaginal. Så vil tro jeg pakker i uke 35 ish ;)

Men ting jeg vet skal med er

- sjampo
- dr greve såpe
- parfyme fri deo
- vannfast maskara
- Manuel bryst pumpe
- tøfler
- morgen kåpe
- yoga bukse
- amme topper
- ull amme innlegg
- bære sjal