Fødebagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ikke klar, men skrevet liste opp og liste ned på hva som skal med :) ut å handle noe småting så blir det vel pakking når vi runder mars måned tenker jeg :)

Har heletiden planen om å få det gjort i morgen, men så kommer jeg på det for seint på kvelden :p
Blir liksom aldri gjort :p

Her er den nesten klar. Mannen har mast og mast om at den skal være ferdig, så det var bare å pakke for å få fred :)

Har ikke startet på den enda, men begynt sånn smått å tenke på hva jeg skal ha med :)

Nei, er ikke påtenkt engang. :p Men er bare drøye 33 uker da :)

Den pakker jeg i uke 37 tenker jeg.

Har begynt på den, har noen små ting igjen å få handlet så er den mer eller mindre ferdig pakka :)

Nei langt ifra! Har ikke skrevet liste en gang.. Men vet jo sånn ca hva jeg trenger :-P Men er jo bare 32 uker på vei sånn sett. God tid, får man tro! Begynner vel å pakke så smått etterhvert, iallefall klær og diverse til lillemor. Ting til meg selv tar jeg nok i ukene før termin :-) Begynt å tenke så smått på å begynne å vaske babyklærne nå da.

Baggen er funnet fram og det meste til tuppa er oppi. Hadde ikke tenkt å stresse med å få ting klart, men nå får hodet bestemme litt. Orker ikke gå imot mine egne redebyggingsbehov xP skal se det blir lagt nedi litt til meg og far i løpet de neste ukene :p

Har hadd så vondt i det siste at bagen har vært klar til bådet meg å baby i 2 uker nå :-) mangler kun litt snacks til å ha under fødselen :-) Har søkt litt på nettet om hva man trenger osv men har pakket ned mine nødvendige ting å klær å/ammeklær :)

35+0 I dag. Begynt å skrive liste. Men den vil nok ikke bli pakket føre uke 37-38:)

Er snart i uke 33 og har ikkjw børjat på den enny. Har en kænsla att eg må børja å pakka den svart

Ikke pakket enda og heller ikke tenkt noe særlig på. Men er bare 32 uker i dag, så har mest sannsynlig god tid enda!

Har skrevet liste, pakker om 4 uker ca. Vil da være 36-37 uker på vei.

Back
Topp