Ja kanske detKanskje sykehuset her er mer gavmildt?
Det sto et skap i gangen hvor man forsynte seg med nettingtruser, bleier til mor og barn, bind etc.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanske detKanskje sykehuset her er mer gavmildt?
Det sto et skap i gangen hvor man forsynte seg med nettingtruser, bleier til mor og barn, bind etc.![]()
hehe sist ble jeg flyttet 20 min etter fødsel. Baggen fikk rullestolen mens jeg gikk☺Liten trillekoffert! Er lange avstander å gå på sykehuset, så slipper mannen å bære på så mye.![]()
Her er det ganske langt vei å gå for i det hele å komme seg inn på føden, og enda lengre å gå mellom føden og barselhotellet. Så hjulene på kofferten ble flittig brukt sist.hehe sist ble jeg flyttet 20 min etter fødsel. Baggen fikk rullestolen mens jeg gikk☺
Dette er listene mine til meg selv og lilleguttsambo pakker sitt i en liten sekk (et klesskift, tannbørste og tannkrem, noe å tygge på osv)
Hva er bottomspray???![]()
Jeg har min klarTenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?
Samme her. Jeg er 38+0 i dagJeg har min klarhatt den klar noen få dager!
er uke 38 +1 i dag
en del av klærne jeg har pakket har jeg egentlig brukt ukentlig. Så mye mindre utvalg og hyppig vasking den neste tiden. Men det går for den lille perioden
![]()
Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?
På ingen måte. Har ikkje begynt å tenke på det ein gong... Nesten 1 mnd igjen og dei andre har kome rikelig etter termin. Trur neppe det har nokon hast. Anar ikkje kva eg skal pakke heller.Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?