Ja kanske det .Kanskje sykehuset her er mer gavmildt?
Det sto et skap i gangen hvor man forsynte seg med nettingtruser, bleier til mor og barn, bind etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanske det .Kanskje sykehuset her er mer gavmildt?
Det sto et skap i gangen hvor man forsynte seg med nettingtruser, bleier til mor og barn, bind etc.
hehe sist ble jeg flyttet 20 min etter fødsel. Baggen fikk rullestolen mens jeg gikk☺Liten trillekoffert! Er lange avstander å gå på sykehuset, så slipper mannen å bære på så mye.
Her er det ganske langt vei å gå for i det hele å komme seg inn på føden, og enda lengre å gå mellom føden og barselhotellet. Så hjulene på kofferten ble flittig brukt sist.hehe sist ble jeg flyttet 20 min etter fødsel. Baggen fikk rullestolen mens jeg gikk☺
Dette er listene mine til meg selv og lillegutt sambo pakker sitt i en liten sekk (et klesskift, tannbørste og tannkrem, noe å tygge på osv)
Hva er bottomspray???
Jeg har min klar hatt den klar noen få dager! er uke 38 +1 i dag en del av klærne jeg har pakket har jeg egentlig brukt ukentlig. Så mye mindre utvalg og hyppig vasking den neste tiden. Men det går for den lille periodenTenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?
Samme her. Jeg er 38+0 i dagJeg har min klar hatt den klar noen få dager! er uke 38 +1 i dag en del av klærne jeg har pakket har jeg egentlig brukt ukentlig. Så mye mindre utvalg og hyppig vasking den neste tiden. Men det går for den lille perioden
Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?
På ingen måte. Har ikkje begynt å tenke på det ein gong... Nesten 1 mnd igjen og dei andre har kome rikelig etter termin. Trur neppe det har nokon hast. Anar ikkje kva eg skal pakke heller.Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?