Fødebagen :)

Dette er listene mine til meg selv og lillegutt :) sambo pakker sitt i en liten sekk (et klesskift, tannbørste og tannkrem, noe å tygge på osv)

Vedlegg

• 1455656462985.jpg
    1455656462985.jpg
    56,7 KB · Visninger: 65
  • 1455656479531.jpg
    1455656479531.jpg
    89,5 KB · Visninger: 73
Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?

Vi trodde vi var ferdigpakket, men mye ble kastet oppi i vente på ambulansen, mens vi spant rundt oss selv på gulvet, blant fostervann, babytly (som vi ikke fikk brukt før lenge etter vi kom hjem pga dysmatur baby), toalettsaker, klær og dill dall. :P
Du trenger ikke egentlig mer enn klær til deg selv, selv om det er masse som er godt å ha med. :)
(Til hjemreise må du jo ha litt flere ting.)

Jeg anbefaler KORTSTOKK på det sterkeste :P Altså ikke når riene er på sitt verste, men hvis du blir satt igang. Eller noe skjer som gjør at du må til sjekk/kontroll på sykehuset. Ha kortstokken med tilfelle dere blir ventende timesvis. Jeg og mannen min hadde det sist (jeg ble satt igang). Det var greit å kunne bytte på med forskjellige kortspill! Det var tidsfordriv. Paret som ventet vedsiden av oss sa at de angret på at de ikke hadde tatt med seg noe slikt :P

Tenker å pakke fødebagen snart, men synes det er vanskelig å bestemme hva og hvor mye jeg skal ha med. I tillegg bruker jeg jo en del av klærne daglig. Har alle andre baggen sin klar?
Jeg har min klar:) hatt den klar noen få dager!:p er uke 38 +1 i dag:) en del av klærne jeg har pakket har jeg egentlig brukt ukentlig. Så mye mindre utvalg og hyppig vasking den neste tiden. Men det går for den lille perioden :)

Jeg har pakket ferdig det som skal til lille, og toalettsakene er nesten ferdig har tømt over i reiseflasker og tatt med småprøver av kremer. Har ikke pakka ned noe særlig til meg selv enda, bortsett fra ammesingleter + innlegg. Resten av klærne bruker jeg, så har skrevet liste og vist mannen hvilke klær jeg har ment. Er bare 36+2 så regner med at vi har god tid enda da :)

Min står klar, med unntak av toalettsaker som jeg bruker daglig :) er 38+3, så føler fødebagen bør være på plass da :p

Min er også klar. Det som mangler er kosebuksa, briller og slike ting som jeg bruker daglig. Har også pakket ferdig bagen til eldstemann, som skal til barnevakt ganske raskt.

Min har stått klar en stund nå. Er bare 36+4, men mannen begynte å mase rundt uke 30, så da har jeg pakka for fredens skyld :)

Jeg har pakka andre klær enn de jeg bruker til vanlig nå som gravid.
Ammesingletter og ammetskjorter, tights (som ikke er mammatights), lang cardigan og ei yogabukse med strikk i livet. Ny morgenkåpe og nattkjole. Store truser, sokker, ammeinnlegg og crocs.

Toalettsaker har jeg kjøpt endel nytt, og helt noe over på småflasker.

Så da behøver jeg ikke noe fra bagen nå de neste ukene. :)

På ingen måte. Har ikkje begynt å tenke på det ein gong... Nesten 1 mnd igjen og dei andre har kome rikelig etter termin. Trur neppe det har nokon hast. Anar ikkje kva eg skal pakke heller.

Nettopp pakket ferdig fødebagen. Dette er min liste: :)

Meg:
2 løse bukser
3 singletter/topper
2 ammebh'r
2 jakkegensere
2 par sokker
Kosesokker
3 truser
Kamera
Crocs
Lypsyl
Bind
Brystvortekrem/Purelan
Vannflaske
×Toalettsaker- hårbørste, fuktighetskrem, bodylotion, ny tannbørste, tannkrem, deo, mascara, shampo/balsam (små pk)
Mykt dopapir - Lambi
Helsekort
Hårstrikker
Ammeinnlegg

Mannen:
Mobil+lader
Et skift
Toalettsaker – ny tannbørste, deo og voks

Mini:
3 bodyer
1 bukse
Sokker