M
Moderator Kine
Guest
Hva skal dere ha i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå?? Der eg fødte kom dei med mat til meg etter babyen var ute. Og fikk tilbud under fødselen. Men det var ikkje aktuelt og spise for min delmat og drikke! Har født to ganger og ikke fått mat på sykehuset fordi ungene er født så seint på kvelden...
Joda fikk to tørre brødskiver. Monner lite når man har gått uten mat i 24 timer og vært i aktiv fødsel i 14 av de.Åå?? Der eg fødte kom dei med mat til meg etter babyen var ute. Og fikk tilbud under fødselen. Men det var ikkje aktuelt og spise for min del![]()
Ja, jeg hadde ihvertfall ikke bruk for mine truser de første dagene. Her var det nettingtruse og store innlegg fra sykehuset rett og slettTill alla dere sier goda mjuka truser. Eg hade stark anbefallt netting trusa som man får köpt på Apoteket. Knallgod lett å ta på og av sitter gott till kroppen![]()
Fy Sören asså. Har du ikkje fått mat. Eg födde nr 2 kl 00:49 både Meg og mannen fick mat. Mannen fick tom en extra seng inne på rummetmat og drikke! Har født to ganger og ikke fått mat på sykehuset fordi ungene er født så seint på kvelden...
Ja, jeg hadde ihvertfall ikke bruk for mine truser de første dagene. Her var det nettingtruse og store innlegg fra sykehuset rett og slett![]()