Hva har dere med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bleier, bind og sexsy engangstruser/nettingtruser stiller sykehuset medHar med noen bodyer (siden man bare får låne en på sykehuset) litt store gode klær til meg selv, pysj, tannbørste, tannkrem, tanntråd, shampoo, balsam, såpe og hudkrem. Og kamera såklart. Resten får man vel der ? Som bleier og bind og sånn?
Litt avhengig av hvilket sykehus man er på, her på sus stiller de kun opp med bleier, de lekre trusene og evt bind må vi selv ha...Bleier, bind og sexsy engangstruser/nettingtruser stiller sykehuset med![]()
Jøss. Oki, det viste ikke jeg. Tok som en selvfølge at sykehus/fødeavdelinger stilte opp med sånne nødvendigheterLitt avhengig av hvilket sykehus man er på, her på sus stiller de kun opp med bleier, de lekre trusene og evt bind må vi selv ha...
Hørte først rykter av andre som har født på sus, og så sa jordmødrene på fødselskurset klart fra at vi måtte huske å kjøpe trusene på apoteket før fødsel, for det fikk vi ikke på sykehuset. Så da var det bare å ta turen innom apotek og litt sånn fomlete spørre seg fram til "de lekre trusene jeg visstnok trenger ta med på sykehuset" og peke ned på magen minJøss. Oki, det viste ikke jeg. Tok som en selvfølge at sykehus/fødeavdelinger stilte opp med sånne nødvendigheterJeg har født på kk i Bergen og der fikk man det man hadde behov for ihvertfall.
What? Eg fødte på sus me første å då fikk eg truse der?? Har du slutta me d då?Litt avhengig av hvilket sykehus man er på, her på sus stiller de kun opp med bleier, de lekre trusene og evt bind må vi selv ha...
Hørte først rykter av andre som har født på sus, og så sa jordmødrene på fødselskurset klart fra at vi måtte huske å kjøpe trusene på apoteket før fødsel, for det fikk vi ikke på sykehuset. Så da var det bare å ta turen innom apotek og litt sånn fomlete spørre seg fram til "de lekre trusene jeg visstnok trenger ta med på sykehuset" og peke ned på magen minFant dem innerst i et hjørne, bortgjemt med diverse inkontinensartikker.
Ja, de har visst det. Lenge siden du fikk første? Fikk iallfall klar beskjed av jordmødre som jobber på fødeloftet om at vi måtte ha med trusene selv.What? Eg fødte på sus me første å då fikk eg truse der?? Har du slutta me d då?
Så teit.. Ja 5 år siden dåJa, de har visst det. Lenge siden du fikk første? Fikk iallfall klar beskjed av jordmødre som jobber på fødeloftet om at vi måtte ha med trusene selv.
Jeg har også kun pakket med nattbind, bleiene får vi der. Har med litt ekstra klær til lille, i tilfelle hentesettet ikke passer (mammaen min som har strikket, ikke helt sikkert det blir rett størrelse, eller hvis det blir veldig varmt så er det ikke aktuelt å bruke det). Har vel strengt tatt pakket for alle eventualiteterJeg fikk også beskjed både fra JM og SUS om å ta med nettingtruser, men fikk ikke beskjed om store bind..Har kun pakket nattbindHun på innskrivningen sa også at vi fikk alt nødvendig til baby, så jeg har kun pakket to bodyer + hjemreiseklær..
Hehe. Lite artig tur på apoteket med andre ordHørte først rykter av andre som har født på sus, og så sa jordmødrene på fødselskurset klart fra at vi måtte huske å kjøpe trusene på apoteket før fødsel, for det fikk vi ikke på sykehuset. Så da var det bare å ta turen innom apotek og litt sånn fomlete spørre seg fram til "de lekre trusene jeg visstnok trenger ta med på sykehuset" og peke ned på magen minFant dem innerst i et hjørne, bortgjemt med diverse inkontinensartikker.