Fødebagen

Vært på shoppingtur og da har jeg hvertfall fått én bh i hus, den kan jeg nesten bruke utenpå bh'en jeg har nå. Kan heller sende mor på shopping hvis behovet skulle bli akutt på sykehuset :) Kjøpte også et par basic ammetopper og noen vanlige cardigans. Til hjemreisen har jeg kjøpt en dingerikjole med dyp knapping (ammevennlig) med leopardskjerf til. Oj oj, her blir det MILF for alle penga! Haha
Vis vedlegget 57130


Sent from my iPhone using BV Forum

Så mye fint du har kjøpt! Hvor kommer bh'en fra? De jeg har fra forrige ammeperiode kan visst ikke måle seg med den der... *vilogsåhalekkerammebh* ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så mye fint du har kjøpt! Hvor kommer bh'en fra? De jeg har fra forrige ammeperiode kan visst ikke måle seg med den der... *vilogsåhalekkerammebh* ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Den er faktisk fra H&M! :D 149,- og uten bøyler men med padding :) Var livredd for å finne slike tøybh'er, vil ikke ha pubertpupper :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har viet en hylle i skapet mitt til "sykehusbaggen" i kveld :)
Det får stå slik en uke til, slik at jeg får fylt på med det jeg vil ha i den , før jeg legger det i bagen :)
Må ut å kjøpe noe nytt tøy i morgen.

image.jpg
 
Den er faktisk fra H&M! :D 149,- og uten bøyler men med padding :) Var livredd for å finne slike tøybh'er, vil ikke ha pubertpupper :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Må ta meg en tur på H&M å kjøpe lik.
Veldig fin synes jeg:)
 
Vært på shoppingtur og da har jeg hvertfall fått én bh i hus, den kan jeg nesten bruke utenpå bh'en jeg har nå. Kan heller sende mor på shopping hvis behovet skulle bli akutt på sykehuset :) Kjøpte også et par basic ammetopper og noen vanlige cardigans. Til hjemreisen har jeg kjøpt en dingerikjole med dyp knapping (ammevennlig) med leopardskjerf til. Oj oj, her blir det MILF for alle penga! Haha
Vis vedlegget 57130


Sent from my iPhone using BV Forum
Kan du ikke vise bilde av kjolen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan du ikke vise bilde av kjolen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, kan ta et i morgen :) Nå er generalprøvepakking av bag vel overstått. Jeg har litt plass i bagen til lillegutt sine ting, vurderer å pakke stellesakene i min bag og lage to poser klær i ulike str som kan ligge i bilen. Orker ikke dra med både str 50 og 56 inn på sykehuset, det kan mannen hente ute samt sin egen bag :) Vi bor over en time fra sykehuset så jeg er litt opphengt i pakkingen. Jeg vet at min bedre halvdel ville brukt 1 uke på å lete frem tingene jeg er ute etter :p Vil prøve å spare oss begge for den frustrasjonen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan du ikke vise bilde av kjolen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Her er kjolen, tynt dongeristoff med knapping ned til ca navel :) Fra Hampton Republic/ Kapphal. Lett innsvingt og med belte, kjekt å kunne regulere hvor stramt man vil ha rundt en litt dvask mage :p
ImageUploadedByBV Forum1397287025.972722.jpgImageUploadedByBV Forum1397287056.336452.jpgImageUploadedByBV Forum1397287083.818178.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligger på føden nå og anbefaler og ta med et stort håndkle til deg og partner,de du får på sykehuset er kjempesmå!godt med et deilig stort et!har ikke fått brukt ammebhene,men ammesingletene fra hm er gullverdt! Joggebukser,alt trangt er håpløst,i forhold til bind,sying,blodprøver osv.ta med et godt pledd til minsten.lykke til og spør hvis dere lurer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
2,5 uke til termin å ikke pakket enda :) jeg har funnet ut at jeg bruker det meste som jeg skal ha med og vet at det tar meg 5 min å pakke den, så da er det ikke noe stress :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
2 1/2 uke til termin i dag, og plutselig ble jeg veldig urolig i kroppen.
Kjenner jeg er litt stresset i kveld.

Er i full gang med å få det aller siste på plass nå. Har lovet meg selv at sykehusbagen skal være pakket i kveld, mine, mannens og babyens ting.

I morgen SKAL jeg ut å kjøpe det siste jeg må ha med meg. Blandt annet amme bh og amme singlet.

Nå er det på tide å være forberedt kjenner jeg.
Og bare plutselig kom den følelsen!
 
2 1/2 uke til termin i dag, og plutselig ble jeg veldig urolig i kroppen.
Kjenner jeg er litt stresset i kveld.

Er i full gang med å få det aller siste på plass nå. Har lovet meg selv at sykehusbagen skal være pakket i kveld, mine, mannens og babyens ting.

I morgen SKAL jeg ut å kjøpe det siste jeg må ha med meg. Blandt annet amme bh og amme singlet.

Nå er det på tide å være forberedt kjenner jeg.
Og bare plutselig kom den følelsen!
Deilig med instinkter, Anna :) Ha en fin shoppingdag i morgen! Jeg skal også handle det siste i morgen, mangler pysjamaser til nyfødt. Alle tekstiler skal være ferdig vasket i påsken :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Deilig med instinkter, Anna :) Ha en fin shoppingdag i morgen! Jeg skal også handle det siste i morgen, mangler pysjamaser til nyfødt. Alle tekstiler skal være ferdig vasket i påsken :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Instinkter var akkurat det riktige ordet:)
 
2 gode bukser, 1 singlet, 1 t-skjorte, 1 genser, sokker, 1 amme-bh, 1 vanlig truse, ammeinnlegg og Bepanthen til meg selv.
Til babyen; 2 skift og hentesettet.
Kamera og helsekortet.
:)
 
Denne er det eneste jeg mangler nå. Bortsett fra litt neglelakk på tåneglene. Haha.

Fikk kjøpt noe ammetopper og singletter i dag. Og store bind er kjøpt. Smokk har vi. Klær til baby. Jeg skal ha med sandaler. Stort håndkle. Hentesettet er forhåpentligvis ferdig snart. Store truser er kjøpt inn. Og joggebuksene er klare.

Da er det bare toalettsaker, men de bruker jeg fram til fødsel.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da var endelig baggen pakket, bortsett fra vanlige toalettsaker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk ånden over meg og pakket i dag, så deilig å få det gjort
Mange deilige hipstere, 2 singletter,, 2 gensere, 2 joggebukser, babytøy, kamera, ammeinnlegg, ullinnlegg, litt freshere tøy til hjemreise, mobillader, energidrikk og sjokolade :) bare å hive oppi toalettsaker og fødselspspapirene, og tvinne tommler frem til det skjer noe :)
 
Back
Topp