Har ikke begynt å tenke på dette engang Men nå er dette femte fødsel så jeg trenger kanskje ikke tenke så mye på hva jeg skal ha med til oss Bruke dra hjem dagen etter så har ikke bruk for mye utstyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser mange skriver amme-singlet, men jeg brukte det aldri. Ble så klumpete med både amme-bh og amme-singlet følte jeg. Gikk veldig fort over til bare vanlig t-skjorte og dro den opp. Babyen ligger jo foran magen uansett, så ingen ser den heller om man tenker på det. Fungerte ganske fint synes jeg. Ammet førstemann leeenge, og vi gjorde det slik. Amme-bh derimot, det var et must!!Har tenkt å handle inn til fødebagen idag. Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe til meg selv? Tenker da hovedsakelig på bukse, truse og amme-singlet. Men alle tips mottas med takk
Ser mange skriver amme-singlet, men jeg brukte det aldri. Ble så klumpete med både amme-bh og amme-singlet følte jeg. Gikk veldig fort over til bare vanlig t-skjorte og dro den opp. Babyen ligger jo foran magen uansett, så ingen ser den heller om man tenker på det. Fungerte ganske fint synes jeg. Ammet førstemann leeenge, og vi gjorde det slik. Amme-bh derimot, det var et must!!
Har tenkt å handle inn til fødebagen idag. Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe til meg selv? Tenker da hovedsakelig på bukse, truse og amme-singlet. Men alle tips mottas med takk
Ahh, er kanskje der det ligger. Jeg måtte ha ammeinnlegg, så var litt avhengig av ammebh. Det finnes et hav av erfaringer og meninger altså. Er ikke lett å være førstegangs. Endte opp med å kjøpe litt av alt sist, men kjekt å ha da. Man kan jo forandre mening med andremann også.Elska ammesinglet her, men brukte det sldri med ammebh, kun singlet da! Syntes det var lettere å bare dra opp en vanlig gender/t-skjorte uten å føle for å blottlegge meg noe Spesielt når det begynner å bli iinteressant se andre veier og stoppe opp midt i amminga
Men ikke sett behovet for andre ammeklær. Er jo lett å bare dra opp vanlig t-skjorte som du sier
Ahh, er kanskje der det ligger. Jeg måtte ha ammeinnlegg, så var litt avhengig av ammebh. Det finnes et hav av erfaringer og meninger altså. Er ikke lett å være førstegangs. Endte opp med å kjøpe litt av alt sist, men kjekt å ha da. Man kan jo forandre mening med andremann også.
Takk for tips Purelan og multimam ligger klart alleredeHar kum brukt mine vanlige truser hele veien, er godt fornøyd med lindex sine!
Ammebh og singlet synes jeg kappahl sine er best
Ville hatt meg meg noe komfortabelt å lett å dra på seg, selv blir det nok bare behagelig og enkel tights
Og om du ille har kjøpt det og har tenkt å amme så ville jeg kjøpt purelan og/eller multimam kompresser, gull for såre nipler for de er ganske såre i starten! Smurte meg med purelan heeeeletiden, var redningen her
Leppepomade og håndkrem! Tørr luft på sykehuset sist, og med tre uker på nyfødtintensiv ble jeg heeeelt uttørka.Har tenkt å handle inn til fødebagen idag. Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe til meg selv? Tenker da hovedsakelig på bukse, truse og amme-singlet. Men alle tips mottas med takk
Nye sokker er det beste!!Leppepomade og håndkrem! Tørr luft på sykehuset sist, og med tre uker på nyfødtintensiv ble jeg heeeelt uttørka.
Nye, rene sokker er sååå luksusfeeling.