Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var inne i 5 dager sist, og jeg har ca samme tanker... en bukse og en shorts, ammebh, toalettsaker, lette sandaler/slipperser, en vannflaske, skift til baby/hentesett og hjemreiseklår til meg. Kommer nok til å bo i sykehusskjorta og nettingtrusenePakket så mye unødig sist, og tenker nesten nå at eg bare slenger noen flipflopper i en pose sammen med en toalettveske og et skift med klær til meg og baby. Brukte ikke noe av det jeg tok med sist, men dro riktignok hjem kjapt også
Bag!Hva pakker folk i? Sekk, bag eller koffert?
Og hvordan følte du dette gikk?Jeg har nå pakket det meste her, med unntak av noen topper og bukser jeg fortsatt bruker jeg har pakket med ganske mye! Med vilje.. fjerdemann her, og mine opphold på sykehuset har alltid vært lenger enn planlagt. 12 dager med førstemann (mannen måtte hjem MANGE ganger etter ting jeg manglet), 2 uker med andremann, (hadde pakket med mye mer denne gangen, men mannen måtte fortsatt hjem med klesvask og så ta det med tilbake). Tredje gang ble det «bare» 6 dager, så da klarte jeg meg såvidt. Av erfaring liker jeg ikke sykehusklær, liker best mine egne, og de blir fort griset til av melk, blod, bæsj, gulp osv…
så jeg pakker med meg ganske mye! No shame . Kommer vel til å se ut som jeg flytter inn. Men jeg vil mye heller ha for mye og ta med meg rene klær hjem enn å ha mannen til å hente ting som han ikke har peil på og alltid tar feil og glemmer ting i tillegg er det for øyeblikket ikke lov for mannen å komme inn igjen på avdelingen etter at han har dratt.. så jeg tar med snacks, vannflaske til å fylle opp, litt enkel mat som tåler romtemperatur, tøfler, iPad og bok. Dette i tillegg til masse klær
Og hvordan følte du dette gikk?
Hehe. Sant sant. Med første gikk jeg forbi fødebagen i trappa for jeg skulle jo ikke føde. Men var veldig glad jeg hadde pakket den og ikke måtte få andre til å finne alt. For om de skal finne ting så er det jo veldig nøyaktig man må vite hvor det ligger.Haha takk og lov for at jeg faktisk hadde pakket så godt som alt da! Kan ikke forestille meg hva jeg hadde fått hvis mannen skulle pakket alt.. jeg har mått spørre mannen om flere topper da, nå er jeg her på dag 5, og sykehuset er så varmt og klamt at jeg konstant lukter svette hvis jeg ikke vasker meg regelmessig og skiftet topp ofte..