Fødebag

Er det innafor å pakke to pysjbukser og gå med de dagene man er på sykehuset eller? Har ikke så mange «kosebukser/joggebukser og gravidbuksene mine er ola/ passer ikke å sitte i sykesenga og amme med syns jeg..

Syntes så absolutt det er innenfor med pysjbukser, og tenker samme strategi selv. Likte også de hm-buksene det ble linket til her inne. Komfort er "pri 1" når man er på sykehuset.

Merker også jeg stusser litt på alle disse trusene folk skal ha med seg. Min erfaring tilsier at man jo blør en del, og at det da er "greit" å ha på seg denne sykehusbleien man får på sykehuset. Egne truser er jo håpløse til disse bleiene, så nettingtrusene er da genialt.
Det ser selvfølgelig ikke så fint ut, men det er jo ikke noe å tenke på der og da.

Syntes så absolutt det er innenfor med pysjbukser, og tenker samme strategi selv. Likte også de hm-buksene det ble linket til her inne. Komfort er "pri 1" når man er på sykehuset.

Merker også jeg stusser litt på alle disse trusene folk skal ha med seg. Min erfaring tilsier at man jo blør en del, og at det da er "greit" å ha på seg denne sykehusbleien man får på sykehuset. Egne truser er jo håpløse til disse bleiene, så nettingtrusene er da genialt.
Det ser selvfølgelig ikke så fint ut, men det er jo ikke noe å tenke på der og da.

Jeg HATER nettingtrusene. Fysj så ekle å ha på, sklir ned og holder ingenting på plass! Litt romslige truser gjør en langt bedre jobb.

Jeg blør heller ikke så mye, kun de første timene jeg synes det er nødvendig med bleie, etter det går jeg over på post partum tøybind.

Mine beste tips fra sommerfødsel 2016: Blå/svart bomullshorts fra h&m! Var utrolig varm og svett dagene etter fødsel+ sommertemp ute! Alt for varmt med joggedressene jeg også hadde med. Ellers var det digg med en knekort svart haremsbukse fra h&m og cardigan til når jeg skulle spise i sykehusresturanten. Ingen kunne se jeg hadde bleie i verken shortsen eller haremsbuksa:) Brukte også mannens boksere etter fødsel - syntes de holdt bleia og bind godt på plass! Hadde også pysj (shorts og skjorte) i tynt, lett bomullsstoff fra h&m + morgenkåpe som jeg brukte om natten:)

Jeg HATER nettingtrusene. Fysj så ekle å ha på, sklir ned og holder ingenting på plass! Litt romslige truser gjør en langt bedre jobb.

Jeg blør heller ikke så mye, kun de første timene jeg synes det er nødvendig med bleie, etter det går jeg over på post partum tøybind.

Du er så heldig du ja.
Jeg blør så mye, og så lenge at jeg blir sprø av dem store bleiene. Har blitt litt bedre etter jeg begynte, og ta bringebærblad kapsler. Tar dem fra 32+0, og første tiden etter fødsel.
Har gjort det med nr 4, 5, og nå med nr 6...

Jeg hadde med egne bleier sist som satt som et skudd :-p Er skikkelig avhengig av å føle at alt holdes på plass der nede av både underliv og blod og gørr...Så da syns jeg gravidtrusene var supre å ha over bleia, eller gravidtightsene:) Verste jeg vet er om det blir for luftig når man blør så mye :-p

Jeg hadde med egne bleier sist som satt som et skudd :p Er skikkelig avhengig av å føle at alt holdes på plass der nede av både underliv og blod og gørr...Så da syns jeg gravidtrusene var supre å ha over bleia, eller gravidtightsene:) Verste jeg vet er om det blir for luftig når man blør så mye :p

Hvilke bleier kjøper du? :)

Syns heller ikke de nettingtrusene var noe særlig, så her blir det svære bomullstruser. :p

Jeg tar med boxershorts-truser fra Pierre robert som er litt stramme og dermed holder bleie eller bind på plass! :-p

Back
Topp