Fødebag

Jeg pakket i hast i går og har ikke peiling [emoji85]ettersom jeg fikk reise hjem blir det å pakke på nytt og skaffe kontroll [emoji1360]
 
Jeg fikk beskjed da vi var på omvisning på sykehuset at vi skulle ta med klær til baby selv. De har noe klær med en gang vi får, men etterhvert når vi trenger skift, må vi stå for det selv. Men jeg regner jo med at hvis man kommer inn uforberedt eller akutt så er det nok ingen babyer som ender opp nakne hvis foreldre ikke har med skift;) men det er nok litt ulik praksis på sykehusene. Jeg pakker litt av alt til baby og så ser vi hva det blir behov for.
 
Til babyen har jeg kanskje toppen 5 bodyer noen er langermede og noen korte, og noen er i ull og noen er bomull. Også har jeg to par bukser i ull. De fleste er kanskje i str. 50. Men tror jeg må bytte ut flere til 56 siden det er mulig baby er litt stor!
Så har jeg et par luer, en kosepose som skal fungere som pledd, våtservietter og gulpekluter.
Tror det er det.
Er forresten sokker lurt kanskje? Har ingen nyfødtsokker til babyen enda, og jeg har ingen bukser med føtter.
 
Har "pakket om" til mini i dag, var å hentet sett som mamma har strikket på søndag, fikk vasket det i går og byttet ut jakke som tante har strikket med settet mamma har strikket. Siden mamma sitt sett er blått, og jakken tante strikket var hvit, har jeg byttet blå body og strømpebukse med hvit body og strømpebukse.
 
Åååååkey, nå må jeg spørre om noe flaut..... men.... den baggen min, den startet med å inneholde ganske lite- og det har fortsatt slik! Meeeeen nå driver jeg å putter i mat, drikke, sandaler osv, ting som også tar plass og veier litt. Jeg tenkte originalt å pakke i en helt vanlig treningsvbag, men innser nå at denne er i knappeste laget. Har da pakket til bølla i stellevesken!

Men så tenker jeg da med meg selv nå... kam jeg bytte bag til en større en?? Jeg har en north face bag, som jeg pleier å bruke til feks weekendturer på fjell osv... den ser veldig stor ut, men er ikke såååå svær. Men den gjør at jeg synes d er litt flaut med tanke på størrelsen på den.... men hvor stort er for stort? Og de på føden har vel sett værre??
Jeg pakker i min North face bag, men ikke den største. Tror det er den mellomste jeg har hatt med før og planlegger å ha med nå. Den blir ikke nødvendigvis stappa, men deilig å bare kunne ta med det man vil uten å tenke på plassen.
 
Åååååkey, nå må jeg spørre om noe flaut..... men.... den baggen min, den startet med å inneholde ganske lite- og det har fortsatt slik! Meeeeen nå driver jeg å putter i mat, drikke, sandaler osv, ting som også tar plass og veier litt. Jeg tenkte originalt å pakke i en helt vanlig treningsvbag, men innser nå at denne er i knappeste laget. Har da pakket til bølla i stellevesken!

Men så tenker jeg da med meg selv nå... kam jeg bytte bag til en større en?? Jeg har en north face bag, som jeg pleier å bruke til feks weekendturer på fjell osv... den ser veldig stor ut, men er ikke såååå svær. Men den gjør at jeg synes d er litt flaut med tanke på størrelsen på den.... men hvor stort er for stort? Og de på føden har vel sett værre??

Jeg var på kontroll på sykehuset på fredag, og da var det noen som kom inn med to trillekofferter, en stelleveske, en ammepute og en sånn diger ball ting til å sitte på [emoji23] tror det går bra med en stor bag hahaha
 
Jeg var på kontroll på sykehuset på fredag, og da var det noen som kom inn med to trillekofferter, en stelleveske, en ammepute og en sånn diger ball ting til å sitte på [emoji23] tror det går bra med en stor bag hahaha

Hahahahahaha- d høres slik ut da ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Åååååkey, nå må jeg spørre om noe flaut..... men.... den baggen min, den startet med å inneholde ganske lite- og det har fortsatt slik! Meeeeen nå driver jeg å putter i mat, drikke, sandaler osv, ting som også tar plass og veier litt. Jeg tenkte originalt å pakke i en helt vanlig treningsvbag, men innser nå at denne er i knappeste laget. Har da pakket til bølla i stellevesken!

Men så tenker jeg da med meg selv nå... kam jeg bytte bag til en større en?? Jeg har en north face bag, som jeg pleier å bruke til feks weekendturer på fjell osv... den ser veldig stor ut, men er ikke såååå svær. Men den gjør at jeg synes d er litt flaut med tanke på størrelsen på den.... men hvor stort er for stort? Og de på føden har vel sett værre??
Min bag er Ganske stor..ikke at den er full . Erfaring er at hvis man får feks gaver på sykehuset gjør det ingen ting med litt ekstra plass [emoji4] tipper ingen tenker på størrelsen, men hvor søt babyen er!!
 
Min bag er Ganske stor..ikke at den er full . Erfaring er at hvis man får feks gaver på sykehuset gjør det ingen ting med litt ekstra plass [emoji4] tipper ingen tenker på størrelsen, men hvor søt babyen er!!

Min bag er stor OG full brått [emoji23] men pappaen skal få ta med seg sine ting hjem underveis [emoji4] d med plass til gaver var ikke så dumt p tenke på, en grunn til å ikke få besøk på sykehuset, har ikke plass til gavene [emoji12]
 
Vår bag er også litt stor, men det som tar plass er jo til meg og mannen. Det skal sies at sist måtte vi bli en uke, så jeg har jo tatt med til mere enn to- tre dager til oss begge :joyful:
 
Pakket alt til baby i en stelleveske. Har tatt med 2 bodyer i str50 og 3 i str56 ut i fra hvor stor hun blir [emoji4] tatt med 3 strømpebukser, 2 par sokker, et par klorehansker, hentesett, 3 par med bukser og to luer [emoji4]
 
Da har jeg fått pakket hentesettet ned også, så nå tror jeg at stellebagen er ferdig pakket! Gleder med til å få bruke alle de fine små klærene[emoji175][emoji7]
 
Back
Topp