Til dere som har født; Hva fikk dere bruk for, hva var bortkastet og savnet dere noe? 6 dager til termin så jeg tenkte å få pakket den ferdig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken bind anbefaler du?Savnet mobillader og ekstra ammebh.
Hadde ikke bruk for bok eller musikk, men skader jo ikke akkurat å ta med.
Hadde bruk for lette klær, etterhvert store truser og egne bind (sykehuset hadde ikke den typen jeg likte etter at jeg sluttet med bleietrusene), syns det var greit å ha med sminke og hårføner, og vannflaske som man kan drikke av liggende (uten sugerør altså) samt kjeks og slikt til rask energi under fødsel eller ved nattevåk.
Hadde også med stort håndkle, det orker jeg ikke pakke til neste. Varmeflaske, lester, innesko, det skal jeg ha med. Og et skifte til mannen, og hjemreiseklær til baby.
Hvilken bind anbefaler du?
Mannen maser om å begynne selv om det er over to uker til termin.
Spray? Håndkrem hadde jeg ikke tenkt påTlf lader, slippers til å hoppe inn i når en skal gå på gulvet, nattbind, ammebh, ammetopp, gode bukser, ammekjole, håndsprit, hårbørste, hårstrikk, spray til høna, tannbørste, gode truser, leppepomade, reisekit med såper og shampo. Håndkrem!
Spray? Håndkrem hadde jeg ikke tenkt på![]()
Hadde ikke planlagt å ta med veska. Holder med 2 kolliHåndkrem og lipsyl og sånt har jeg bestandig i veska, så slikt tar jeg for gitt at jeg har med overalt uansett.![]()
Hadde ikke planlagt å ta med veska. Holder med 2 kolli![]()
Har ikke tenkt til å bruke en krone, det har jeg mannen til haha.. men ser poengetDrar ingen steder uten veska!det er jo der pengboka og mobilen og alt "bor".
![]()
Har ikke tenkt til å bruke en krone, det har jeg mannen til haha.. men ser poenget![]()