Fødebag

Da er jeg og nesten ferdigpakket, vi bor så nærme sykehuset at jeg har pakket minimalt.
2 body baby
2 bukser
1 par sokker
1 lue
Babyteppe og glupeklut
Smokk
Toalettmappe m/hårstrikker/spenner dagkrem, purelan.
Kamera
Bærbar lade dings/batteri (har alltid en sånn med rundt)
Lader telefon
Nattkjole, pysjbukse, morgenkåpe
Badesko
Cardigan/poncho
Bomullskorte
2 ammesingleter
Kort bomullsshorts
Haremsbukse i deeeeeeilig stoff
Øyelapper/sovemaske

Har lyst å ha med bbhugme og egentlig, kanskje jeg har den som backup i bilen så kan mannen hente den.
 
10 min til fødestua herfra så må vel begrense hva jeg pakker,men er vel kjekt å ha pakket noe om man mot formodning må til sykehus (det er to timer til nærmeste ). Men skal iallefall ha;
*Behagelige klær til meg som er lett å amme I.
*Et par skift til lillegutt
*Klorevotter til baby
*Kimonoen
*Litt snacks
*Truser med plass til store bind I
*Helsekortet
*Hold inn strømpebokse
*Et skift til mannen
*Mykt dopapir
*Egen såpe
*Smokk
*Teppe og lue til baby
*Hentesett
 
Pakker minst mulig jeg og er bortskjemt på sykehuset der jeg får det jeg trenger og kommer til å kjøpe det jeg vil på kiosken eller få det tilbragt av mann og familie:)

Så har pakket helsekort, skift til meg og babyen og hentesett:D
 
Da er jeg og nesten ferdigpakket, vi bor så nærme sykehuset at jeg har pakket minimalt.
2 body baby
2 bukser
1 par sokker
1 lue
Babyteppe og glupeklut
Smokk
Toalettmappe m/hårstrikker/spenner dagkrem, purelan.
Kamera
Bærbar lade dings/batteri (har alltid en sånn med rundt)
Lader telefon
Nattkjole, pysjbukse, morgenkåpe
Badesko
Cardigan/poncho
Bomullskorte
2 ammesingleter
Kort bomullsshorts
Haremsbukse i deeeeeeilig stoff
Øyelapper/sovemaske

Har lyst å ha med bbhugme og egentlig, kanskje jeg har den som backup i bilen så kan mannen hente den.
Jeg tror jeg MÅ ha bbhugmeputa ;) kan ikke se for meg hvordan jeg skal få sove uten den ;)

Samboeren sa at han nekta å bære den inn, men det skal vi bli to om.. Om jeg så skal krype inn på alle fire med den..
 
Jeg tror jeg MÅ ha bbhugmeputa ;) kan ikke se for meg hvordan jeg skal få sove uten den ;)

Samboeren sa at han nekta å bære den inn, men det skal vi bli to om.. Om jeg så skal krype inn på alle fire med den..
Hahaha! Fikk ett bilde i hodet mitt ;) jeg stemmer for at du bærer den inn på alle fire! :) :p
 
Jeg tror jeg MÅ ha bbhugmeputa ;) kan ikke se for meg hvordan jeg skal få sove uten den ;)

Samboeren sa at han nekta å bære den inn, men det skal vi bli to om.. Om jeg så skal krype inn på alle fire med den..
Hehe, vi har vert litt rundt på små weekendturer med hotellovernatting og mannen har misfornøyd dratt rundt på bbhugme på mine ordre. Den har jo egen reiseveske så er jo meningen at den skal med!!!!!
 
Hehe, vi har vert litt rundt på små weekendturer med hotellovernatting og mannen har misfornøyd dratt rundt på bbhugme på mine ordre. Den har jo egen reiseveske så er jo meningen at den skal med!!!!!
Det hadde jeg ikke tenkt på ;) har jo veska. Har vaska trekket nettopp sånn at den er klar. Når jeg vaska den var jeg livredd for at trekket ikke skulle bli tørt til jeg skulle legge meg. Tror jeg må investere i et ekstra trekk i tilfelle det skulle skje en "ulykke" i form av fostervann, gulp eller andre kroppsvesker som krever vask av trekket ;)
 
Jeg skal ha med ammeputa mi,
det er en cozyfix.
 
Back
Topp