Må du ha ny bag til det??
Jeg må for jeg har ingen som er stor nok. Eller kanskje en, men det er sikkert fra sånn 70-tallet og jeg føler ikke heeelt for å pakke i den..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må du ha ny bag til det??
Hvordan stelleveske har du kjøpt?? Jeg har heller ikke kjøpt enda... Aner ikke hvordan jeg skal ha heller. Eller, vet at jeg skal ha en svart, som er ok å se på og som samboeren å kan drasse på uten at det ser ut som en dameveske. Men jeg vil heller ikke ha en som ser ut som en PC-veske... Også må den kunne henges på vogna da... Og helst ikke kost masse penger, syns det blir dyrt å bruke over 1000 kr på en stelleveske liksom, 500-700 er greit... Tviler på at jeg får kjøpt meg noen før mini er her, men tenker at det ikke er noe stress sånn egentlig, har en fjellreven sekk jeg kan bruke i starten.Jeg har endelig fått fingeren ut og bestilt meg en stelleveske, så har en på vei i posten. Ble ikke den jeg egentlig ønsket meg, men det er da plass til bleier og skift i den
Jeg drømte at fødselen startet her om dagen. Jeg ble dritstresset fordi jeg ikke har pakket fødebag, og mest av alt fordi jeg ikke har amme-bh. Haha! Hvordan skulle dette gå, liksom..
Må nok begynne å vaske opp klær og sånt til lille bebis snart. Er 33 uker i morgen, så tror jo ikke et er noe særlig fare for at fødselen plutselig starter enda, men godt med alt som er gjort![]()
Den var veldig fin! Likte den veldig godt! Kunne tenkt meg en lignende selv, men vi har grå vogn, så bør nok ha i svart... Finnes den i svart tro...?Har bestilt denne: http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-stelleveske-big-slouchy-tweed-gra
Jeg hadde egentlig lyst på en Storksak Elizabeth i sort skinn, men den koster 2000kr, og det synes jeg ble for dyrt, selv om jeg hadde brukt den som vanlig veske etterpå.