Fødebag

Hehe! Sånt husker man :p Lurer på om det kommer noe rart ut av en av oss også! :p Gleder meg helt sykt! Gleder meg til å møte samboeren sin nyfødte fetter på mandag (venter til mandag siden samboeren også ville være med å hilse på, jeg kunne egentlig alt komme i dag om jeg ville). Åh, så kos med babyer :) Og onsdag-mandag skal jeg være med min nye fetter :) Babysyk!!! Så godt det snart er våres tur selv om alt er litt uvikelig :p

Mye rart som kan sies inne på en fødestue i smerte/adrenalin/lykkerus :P Ja, tenk at det snart er våres tur, og ja, det er uvirkelig, men det blir så fint :)

Mye rart som kan sies inne på en fødestue i smerte/adrenalin/lykkerus :P Ja, tenk at det snart er våres tur, og ja, det er uvirkelig, men det blir så fint :)
Hehe! Blir spennende! :) Og er så moro å følge folk her. Kan jo hende vi deler de morsomme kommentarene fra fødestua :p

Er 30+2 og har begynt å skrive liste, liker å ha ting i orden i god tid men er ikke begynt å pakke enda. Det drøyer jeg nok med noen uker enda - syns det er kos å skrive liste da, hehe ;p

Jeg er 34+2, har i slutten av august.
Har laget liste men har ikke puttet det i bagen enda. Har handlet inn drikke, snacks og deo, tannkost, tannkrem og såpe og wox til mannen.

Nå sliter jeg med å velge ut hvilken bukser jeg skal ha, hvilken topper osv.. Et virkelig luksusproblem.

Må også vaske opp klærne til mini for å få de i bagen.

Men tenker at i løpet av 1 uke skal den nok bli klar :)

Nå har jeg skrevet lista! Pjuh, ble masse gitt :p Har ikke skrevet antall av hva som skal være med, men har notert de enkelte tingene.
Hvor mye tenker dere å ha med til babyen av klær?
Jeg tenker 2-3 bodyer med strømpebukse/bukser og 2-3 pysjer (skal også ha med hentesett, sokker/tøfler). Noen babyer gulper mye pga kvalme etter fostervannet, samt at jeg ikke vet hvor lenge vi blir.

Tror jeg pakker to pysjer, tre bodyer og tre strømpebukser + hentesettet. Han første hadde en kraftig bleie som ødela den ene ullbodyen og hun andre var kvalm og gulpet hele tiden. Vanskelig å vite hva man får, men pappaen skal jo hjem så det er ikke akkurat krise om jeg trenger mer :p

Tror jeg pakker to pysjer, tre bodyer og tre strømpebukser + hentesettet. Han første hadde en kraftig bleie som ødela den ene ullbodyen og hun andre var kvalm og gulpet hele tiden. Vanskelig å vite hva man får, men pappaen skal jo hjem så det er ikke akkurat krise om jeg trenger mer :p
Vi har valgt sykehus med familierom (hadde flere å velge i), så jeg skal pakke til oss alle 3. Men er jo ikke langt hjem om samboeren må hente noe(15-20min).. Tror jeg pakker litt i 50 og litt i 56. Lillemor var litt over gjennomsnittet i vekt for 3 uker siden..

Mine har veid 3400g og 3500g og de har svømt i størrelse 50 egentlig. Var vell 50cm lange begge to også. Tror nok 50 holder til de fleste de første dagene så lenge de ikke er veeeeldig over gjennomsnittet :)

Nei, ikke pakket enda. Og avventer iallfall til august! Er nå snart 33 uker. Kan alltids pakke før jeg drar på sykehuset også, tar ikke lang tid :)

Jeg er i uke 32 og har ikke begynt å pakke fødebagen. Men lager meg en liten liste I hodet på hva jeg skal pakke med. Tror kanskje ikke jeg gjør det før jeg går ut i permisjon den 19 august.

Pakket litt klær til mini nå :) ikke lett å vite hvor mye en skal ha med, og eller hvor lenge man må være på sykehuset.

Begynner å tenke på hva jeg skal ha med i uke 37...

Er i uke 31 nå, og har begynt å skrive liste over hva jeg trenger og vil ha med meg i fødebagen :) Men tenker e ikke trenger å pakke noe før jeg går ut i permisjon :) Og kjæresten klarer nok selv å pakke det han trenger og vil ha med seg ;):Heartred

Nei, det var det :p Men greit å ha basics klar. Trenger man mer er det bare å få noen til å hente eller kjøpe :)

Samboeren min lurte på hvor lenge vi måtte være på sykehuset, da han så det jeg hadde pakket til mini :p blir jo litt når man pakker i begge str 50 og 56. Har pakket i stellevesken.

Back
Topp