Fødebag

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Nærmer seg pakking. Tenkte uke 35, og nå er jeg snart i uke 33 allerede :) Selv om det ikke blir fødsel med det første, så er det veldig betryggende å ha noe klart hvertfall tilfelle det plutselig skulle skje noe akutt. Er et skikkelig ordensmenneske og vet ikke helt om sambo hadde klart å pakket for meg :p

Og så må jeg tipse førstegangsfødende om å ikke glemme ut pappaen. På sykehuset der jeg skal føde får de bare kaffe/saft/vann og ikke mat. Forrige gang kjøpte jeg inn lesestoff, sjokolader/energibarer/noe å knaske på, og pakket boksershorts og noe som han kunne freshe seg opp med. Større måltider kunne han kjøpe i kiosken eller i kantinen :) Vi var ikke klar over at pappaene ikke fikk oppvartning når vi fikk han første. Heller ikke at han skulle få lov til å sove med oss den første natten.

Når skal dere begynne å forberede? :)

Begynner om et par uker tenker jeg :) er 31+1 i dag. Hatt så sinnsykt mye kynnere og nedpress så tenker det er greit å pakke ned, just in case :)

Åh, så godt med slike tips! Jeg tenkte også ila uke 35.. Er 32 uker imorgen, så har litt tid til å handle inn det jeg trenger. Skal tenke på mannen også når jeg pakker! :) Tror han vil sette pris på det også :P Gleder meg til å gjøre klart.. "Nerveglede"

Begynner vel om ei lita stund.. Må få alle ting i hus først. Jeg og mamma var å betalte for vogna i dag (mamma betalte) så den henter jeg og samboeren til uka når jeg og samboeren drar tilbake til butikken for å betale og hente resten (han skal betale. Han er fortsatt i utlandet nå). Så når vi har kommet i orden og jeg har hvert en lang helg på ferieøya vår, så begynner jeg nok å små pakke ;) Liker å ha ting klart ;) 30 +0 nå

Jeg er 29 idag, og blir lagt inn på sykehushotellet i uke 35, så må vel begynne å tenke litt på hva jeg skal ha med

Jeg tenker vel å pakke i begynnelsen av august er da ca uke 36!! Kjenner jeg begynner å bli litt småstressa, men gleder meg veldig til å pakke! Må først få stellebagen så jeg kan ha babyen sine ting i den:)

Har alleredene planlagt å pakke til samboer også!! Har skrevet det ned så jeg ikke glemmer noe:p

Jeg tenker vel å pakke i begynnelsen av august er da ca uke 36!! Kjenner jeg begynner å bli litt småstressa, men gleder meg veldig til å pakke! Må først få stellebagen så jeg kan ha babyen sine ting i den:)

Har alleredene planlagt å pakke til samboer også!! Har skrevet det ned så jeg ikke glemmer noe:p
Begynner nok å skrive ned snart jeg også.. Skriver alltid pakkeliste en stund i forveien, for jeg kommer alltid på noe i ettertid når jeg tror jeg er ferdig å skrive ;)

Hvorfor blir du det om jeg får spørre? :)
Har en baby i magen med gastrochise, så da er det mulig fødselen starter noen uker før, og går hurtig! Derfor legges jeg inn, for sikkerhets skyld :) hvis ikke den starter av seg selv før uke 37, blir jeg satt igang :) så blir lillemor operert så og si med en gang hun kommer ut.

Ah, takk for tips! Hadde ikkje tenkt en tanke om at eg burde ha med noko til far! Tenker då spesiellt på snacks/energibarer :)

Har en baby i magen med gastrochise, så da er det mulig fødselen starter noen uker før, og går hurtig! Derfor legges jeg inn, for sikkerhets skyld :) hvis ikke den starter av seg selv før uke 37, blir jeg satt igang :) så blir lillemor operert så og si med en gang hun kommer ut.
Så godt å vite at man blir tatt godt vare på <3

Har ikke komt meg så langt enda :p Blir satt igang 8.9(uke 37+4) og skulle egentlig vært der fra uke 36, men det slipper jeg heldigvis! Tenker at jeg har god tid på meg enda, treig som jeg er :p

Har begynt å pakke noe. Men satser på å ha den helt ferdig til begynnelsen av august. Har så lang reisevei at det er greit å få med seg det meste når vi først må så langt avgårde :) Synes det er litt utfordrende å vite hva jeg skal ta med men jeg finner vel ut av det til slutt ;)

Har begynt å pakke noe. Men satser på å ha den helt ferdig til begynnelsen av august. Har så lang reisevei at det er greit å få med seg det meste når vi først må så langt avgårde :) Synes det er litt utfordrende å vite hva jeg skal ta med men jeg finner vel ut av det til slutt ;)
Synes det er vanskelig selv..

Merker at jeg ikke klarer helt å ta over meg at vi skal få en liten en til...og at det er to månedere til termin....shit pomfrit! :P

Merker at jeg ikke klarer helt å ta over meg at vi skal få en liten en til...og at det er to månedere til termin....shit pomfrit! :P
For oss så klarer vi ikke helt å tro at vi skal få en baby. Våres første! Føles så uvirkelig samtidig som at vi gleder oss! Og tiden går så fort! Vi snakka om det i går at det er jo bare 10 uker igjen...

For oss så klarer vi ikke helt å tro at vi skal få en baby. Våres første! Føles så uvirkelig samtidig som at vi gleder oss! Og tiden går så fort! Vi snakka om det i går at det er jo bare 10 uker igjen...

Min første kommentar etter å ha født sønnen vår på 3,5 år var: "Shit, det er en baby jo!" Og det verste var at jeg mente det! Vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men :P

Min første kommentar etter å ha født sønnen vår på 3,5 år var: "Shit, det er en baby jo!" Og det verste var at jeg mente det! Vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men :P
Hehe! Sånt husker man :p Lurer på om det kommer noe rart ut av en av oss også! :p Gleder meg helt sykt! Gleder meg til å møte samboeren sin nyfødte fetter på mandag (venter til mandag siden samboeren også ville være med å hilse på, jeg kunne egentlig alt komme i dag om jeg ville). Åh, så kos med babyer :) Og onsdag-mandag skal jeg være med min nye fetter :) Babysyk!!! Så godt det snart er våres tur selv om alt er litt uvikelig :p

Back
Topp