Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skift til meg (deriblant ammebh), ammeinnlegg, crocs/sandaler, brystvortesalve, smokk, bind, toalettveska med det vanlige oppi, tlflader, kamera+filmkamera, gulpekluter til hjemreise, bodyer i str 50 og 56, hjemreiseklær til baby, pledd.
Har jeg glemt noe?!
Jeg er førstegangs så har ingen erfarne tips å komme med Men jeg tar vertfall med meg en god og myk joggedress, sandaler/tøfler, nok undertøy, ammetopper, toalettsaker jeg bruker hver dag (inkl. shampo/balsam). Rett og slett ting jeg vet er komfortable og som jeg selv ønsker. Ser mange spør om de kan ta med hårføner/rettetang osv., og til det må jeg bare si at man tar med akkurat det man selv vil. Husker jeg fikk hakeslep da en jordmor kommenterte fødebagen til Fotballfrue i en artikkel, det synes jeg bare blir helt bak mål. Hva man måtte ønske å ha med får være opp til en selv. Så lenge du og baby har det dere trenger (og hva man trenger er subjektivt...), så er jo det det viktigste
Så tipset mitt får være å ta med det du selv ønsker!
Fødebagen med Nr 1 inneholdt nada, da det ble hastesnitt 5 uker før termin. Nr 2, husker mest st det var MYE smågodt, brus og redbull Men slaske klær og crocs var et must.. Telefon lader
Første gang hadde jeg m toalettpapir, fordi mange mente papiret på sykehuset var så hardt. Bodde på hotellet og der var mykt papir, så fikk ikke bruk for det. Men vet jo aldri?
Pakker en liten toalettveske m reiseprodukter/tester.