Fødeavdelingen

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Noen som klarer å se på det? (Sikter kanskje mest til de som er førstegangs her, for dere andre vet jo hva dere går til :p) Jeg sitter å tvinger meg nå - hjælp!:eek: Har egentlig ikke lyst til å vite hva jeg har i vente, men vil heller ikke ligge på sykehuset og ikke ane noen ting :confused:

-Appen

Åh, jeg må følge med! Nå har jeg født to ganger før da, men jeg så masse sånne programmer og filmer på youtube før første gang også. Det er ikke alt i de programmene som er realistisk da, siden de klipper en del (særlig på den amerikanske utgaven prøver de å gjøre det mer dramatisk enn det er). Fine programmer :)

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

jeg sliter å se på det selvom jeg er andregangsfødende. Hvertfall der barn blir forløst med tang eller vakum. pga at min sønn ble forløst med vakum og det sitter ganske mye spor oppi hodet mitt etter det.

Jeg ser på det, mens tårene triller! Er andregangs og sitter faktisk å gleder meg til det er min tur igjen :p tro det eller ei ;)

Så på alt av slike programmer før første, å jeg forventet det værste! Men jeg hadde en super fødsels og barsels opplevelse :) Ser på nå og gleder meg til det er min tur i slutten av mars eller starten av april :)

Jeg må også se fødeavdelingen :D har født 1 gang før, og jeg gleder meg til neste fødsel :)

Fødsel er så mye bedre enn svangerskapet. Tror jeg gjorde et lurt valg sist å innstille meg på at det var veldig vondt, og så ble jeg positivt overasket over hva kroppen klarer.

Bruker også å se fødeavdelinga, men irriterer meg så sinnykt over at folk må rope så høyt til tider :p Syns både svangerskapet og fødselen var flott sist, og gleder meg til å føde igjen :)

Noen som klarer å se på det? (Sikter kanskje mest til de som er førstegangs her, for dere andre vet jo hva dere går til :p) Jeg sitter å tvinger meg nå - hjælp!:eek: Har egentlig ikke lyst til å vite hva jeg har i vente, men vil heller ikke ligge på sykehuset og ikke ane noen ting :confused:

-Appen

Ikke tenk så mye på det du ser på tv eller hører fra andre. Alle fødsler er forskjellige ;).
Jeg hadde iallfall en kjempefin fødselsopplevelse. Kjenner meg ikke igjen i dramatikken på tv. ;)

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Har ikke sett den runden som går nå, har sett en del tidligere.

Det blir ikke alltid som man planlegger den fødselen, så kan være greit å være åpen for det meste.

Jeg ser det når jeg har mulighet!
Har ett hastesnitt, en tang og vakum fødsel og en vanlig fødsel! Spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Føde er så spesielt og fantastisk, kunne gjort det hver dag :)

Har ett hastesnitt, en tang og vakum fødsel og en vanlig fødsel! Spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Wow du har jo omtrent bare "vanlig" igjen :o

Liker veldig godt å se på det. Men gubben nekter, så får kun sett det om jeg er alene hjemme.
Gleder meg sååå til å føde igjen, er så fantastisk. Men fy så vondt også da, skal ikke juge om det...

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Hadde du både tang og vakum i samme fødsel? Kan jeg få spørre om hvorfor? Trodde det var litt sånn enten eller valg, ikke både og.

Jeg har et (haste)snitt, en tangfødsel og en nesten vanlig(jm måtte ta en skuldervridningmanøver) fødsel bak meg. Satser på at denne gangen går alt knirkefritt...

har ikke fød før så må si jeg blir litt satt ut og skremt av all den hylinga som skjer der :S er det sååååååå vondt å føde? :S mamma sa til meg at de smertene jeg hadde når jeg var gravid i eggeledern var MYE værre enn å få rier , noen som har opplevd det?

Jeg ELSKER det!!!
Gleder meg til å føde, må være en helt insane opplevelse..

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Hadde du både tang og vakum i samme fødsel? Kan jeg få spørre om hvorfor? Trodde det var litt sånn enten eller valg, ikke både og.

Jeg har et (haste)snitt, en tangfødsel og en nesten vanlig(jm måtte ta en skuldervridningmanøver) fødsel bak meg. Satser på at denne gangen går alt knirkefritt...

Tror de måtte bytte! Skal se i papirene hehe.

Back
Topp