• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fødeavdelingen

Jeg så på det om og om igjen i forrige svangerskap:-)

Nei gjør ikke det gitt. Får litt angst av det. Vet hva som venter meg. Hadde en flott fødsel sist så skal ikke klage. Men vondt lell. Trenger ingen påminnelser.

Jeg er førstegangs og her ser vi på det hver dag :-) er interessant og se, da ingen fødsel er lik og alle takler smerte ulikt.

Samtidig gjør det oss ingenting, da vi er ganske åpne for fødselen. Den går som den går, og eneste måten vi evt kan påvirke den på er ved smertelindring

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror de måtte bytte! Skal se i papirene hehe.
kan være de ikke fikk tangen på plass da, ettersom jeg har fått med meg, så er det ikke mulig å vri babyen etter at tangen er festet og draingen har startet, mens på vakuum så er det litt mer fleksibelt. Men fytti f. Så vondt, å oppleve en tangfødsel anbefaler jeg ingen altså...

Hvilken kanal går det på? :)

Høres en vanlig fødeavdeling såå skrikende ut som de fremstiller det på tv? Jeg blir redd! :p

-Appen

Fy for en "pappa" som var med i dag.... For en type

Ja herre min! Holdt på å skru av hele greia! Tror dama hans skal være glad hun valgte som hun gjorde, og at hun ikke så hvordan han oppførte seg når hun ikke var der..:eek:

-Appen

Ja herre min! Holdt på å skru av hele greia! Tror dama hans skal være glad hun valgte som hun gjorde, og at hun ikke så hvordan han oppførte seg når hun ikke var der..:eek:

-Appen

Ja, tilogmed jeg ble sjeleglad for det! Lurer på hvor mange uker han gidd... huff stakka mor og barn

Åhh! Jeg har så lyst å se!! Men canal digital har ikke greid å fikse kanalene våre ennå!! Har bare 14 av ørten kanaler tilgjengelig. De skal rette opp i feilen "snart".

HVORFOR BYTTA VI LEVERANDØR RETT FØR FERIEN?!?

29 minutters fødsel som hun ene i dag hadde jaaaa takk. ho andre dama skremmer meg

29 minutters fødsel som hun ene i dag hadde jaaaa takk. ho andre dama skremmer meg

Tror ikke fødselen var 29 min, men barnet ble født 29 min over/etter noe mener jeg hun sa :p

29 min er vel styrtfødsel, og da tror jeg ikke hun hadde vært sååååå rolig, selv om det så fryktelig fredfullt ut :D

Back
Topp